بازار سرمایه

October 20, 2019
11:36 یکشنبه، 28ام مهرماه 1398
کد خبر: 104983

رشد حقوق سالانه مدیرعامل مایکروسافت به‌دلیل عملکرد موفق

در سال مالی ۲۰۱۹، مجموع حقوق سالانه دریافتی ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت از این شرکت حدود ۹/ ۴۲ میلیون دلار عنوان شد که در مقایسه با سال مالی ۲۰۱۸، افزایش ۶۵ درصدی را نشان می‌دهد. شرکت مایکروسافت در این رابطه عنوان کرد بخش زیادی از این افزایش حقوق به دلیل عملکرد موفق این شرکت تحت هدایت ساتیا نادلا بوده است. وی از سال ۲۰۱۴، سکان هدایت مایکروسافت را در دست گرفت. حقوق سالانه نادلا در این مدت از ۵/ ۱ میلیون دلار به ۲۳/ ۲ میلیون دلار افزایش یافته است. طبق آخرین گزارش‌ها، سرمایه بازار مایکروسافت در پنج سال اخیر و از زمانی که نادلا به این شرکت پیوست، بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار افزایش یافت. در مجموع، حدود ۶/ ۲۹ میلیون دلار سهام به همراه ۸/ ۱۰ میلیون دلار پول نقد به ساتیا نادلا در یک سال اخیر پرداخت شد که در نهایت، سال مالی ۲۰۱۹ چیزی حدود ۹/ ۴۲ میلیون دلار را برای ساتیا نادلا به دنبال داشت. امی‌ هود، مدیر ارشد مالی مایکروسافت نیز در این بازه زمانی، ۳/ ۲۰ میلیون دلار به دست آورد که دریافتی وی نیز نسبت به مدل زمان مشابه سال گذشته رشد ۳۵ درصدی را تجربه کرد. وی بعد از ساتیا نادلا، بیشترین میزان حقوق سالانه را در میان کارمندان مایکروسافت دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.