امنیت

فناوری اطلاعات

October 20, 2019
16:33 یکشنبه، 28ام مهرماه 1398
کد خبر: 105013

تیم هکر ایرانی سایت فدراسیون فوتبال بحرین را هک کردند

 
تیم هکر ایرانی موسوم به آلفا سایت فدارسیون فوتبال بحرین را در راستای اقدام توهین آمیز تیم فوتبال بحرین در بازی هفته گذشته هک کرده است.
 
 
هفته گذشته بود که در بازی مقدماتی فوتبال جام جهانی بین ایران و بحرین در حین پخش سرود ملی کشورمان، تماشاگران و هواداران این تیم شروع به سوت و هو کردن تیم ایران کرده بودند. در این دیدار که در ورزشگاه ملی منامه برگزار شد، شاگردان سوسا موفق شدند به پیروزی یک بر صفر برسند اما پیش از آغاز بازی و در زمان اجرای مراسم اولیه اتفاقی رخ داد که سبب شد فدراسیون فوتبال ایران به فیفا و AFC شکایت کند.
 
پس از این اتفاق وزارت ورزش و جوانان و فدارسیون واکنش تندی نشان دادند و برخی دیگر از رجل سیاسی نیز نسبت به آن واکنشاتی نشان دادند؛ از جمله توییت وزیر ارتباطات که در آن تیم بحرین را یک تیم دوزاری خطاب کرده بود.
 
این تیم هکر با درج نگاره‌ای از نماد فروهر منقش به سه رنگ پرچم کشورمان، متنی در زیر آن خطاب به تیم فوتبال بحرین به دو زبان انگلیسی و فارسی نوشته است: «هرگونه بی احترامی به ایران را بی پاسخ نمیگذاریم نشد تو ورزشگاه به سرود ملی ایران گوش کنید ، میتونین الان گوش کنید.» گفتنیست هنگام باز شدن این سایت، سرود ملی ایران پخش خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.