سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

October 26, 2019
14:57 شنبه، 4ام آبانماه 1398
کد خبر: 105211

کامپیوتر بند انگشتی VivoStick PC ایسوس، همه جا همراه شماست

WhatsApp Image 2019-10-26 at 14.47.59.jpeg
هرچند با همه گیر شدن تلفن های همراه هوشمند ممکن است برخی از نیازهای روزمره ما را به کامپیوتر مرتفع سازد، اما یقیناً امکانات یک کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز بسیار کارامد تر خواهد بود. حمل یک کیس بزرگ برای مصارف عادی دور از ذهن است و شاید جایگزین کردن آن با یک لپ تاپ معقول تر خواهد بود. اما در این خبر قصد داریم تا لپ تاپ را هم از چرخه جابجایی برای مصارف ساده حذف کنیم و راهکار ایسوس را برای شما معرفی نماییم:
 
VivoStick PC TS10 ایسوس، کامپیوتری در جیب شما
 
اگر بیشتر مصارف کاری شما در وب گردی و رسانه های اجتماعی،کار با نرم افزار های مجموعه آفیس و تماشای فیلم است، ایسوس کامپیوتری 75 گرمی برای شما تدارک دیده است! پردازنده Atom™ x5-Z8350 به همراه 2 گیگابایت حافظه LPDDR3  با فرکانس 1600 مگاهرتز، 32 گیگابایت حافظه eMMC و 100 گیگابایت فضای ابری یک ساله ایسوس، به همراه سیستم عامل از پیش نصب شده Microsoft Windows 10 Home، عملکردی قابل قبول برای این کامپیوتر کوچک پدید آورده است. ابعاد VivoStick PC TS10 ایسوس چیزی حدود یک انگشت است و به سادگی می توانید آن را در جیب خود جای دهید. توسط این محصول، می توانید هر دستگاهی که در آن ورودی HDMI داشته باشد، (مانند نمایشگر، پروژکتور و تلویزیون) را به صفحه نمایش این کامپیوتر همراه تبدیل کنید.
 
یک پورت USB 3.0 و یک پورت USB 2.0 وظیفه اتصال دستگاه های جانبی نظیر هاب USB، هارد اکسترنال، ماوس و کیبرد و پرینتر را به این کامپیوتر کوچک بر عهده دارد. یک جک صوتی استاندارد 3.5 میلیمتری نیز برای میکروفن و خروجی صدا در VivoStick PC TS10 توسط ایسوس در نظر گرفته شده است. همچنین این دستگاه توسط رابط شبکه بیسیم 802.11ac بلوتوث نسخه 4.1 امکان نصب شدن به شبکه و دستگاه های سازگار با رابط بیسیم را دارد.
 
سازگاری کامل
 
عملکرد VivoStick PC TS10 ایسوس علاوه بر یک کامپیوتر خانگی، در ارگان ها می تواند جایگزینی مناسب برای پلتفرم thin client است. تلویزیون های هوشمند امروزی امکانات آنچنان بالایی ندارند و صرفاً فقط باید انتظار مرورگر و چند برنامه ساده را از آنها داشت. این در صورتی است که به سادگی می توانید با هزینه ای اندک، تلویزیون های ساده یا هوشمند خود را با تلویزیونی با سیستم عامل ویندوز ارتقا دهید. در مراکز آکادمیک نیز در صورت نیاز به کامپیوتر، VivoStick PC TS10 بهترین جایگزین کیس های رومیزی خواهد بود.
 
ایسوس برای تامین انرژی لازم برای حداکثر کارایی این کامپیوتر کوچک، یک آداپتور موبایلی 18 واتی در بسته بندی آن قرار داده است و طراحی ویژه خنک کننده امکان استفاده مداوم از آن را در مصارفی مانند ساینج های تبلیغاتی را نیز فراهم آورده است و این دستگاه را به گزینه ایی ایده آل تبدیل کرده است.
 
این محصول هم اکنون به صورت رسمی و با گارانتی معتبر در کشور قابل تهیه است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.