اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

October 26, 2019
16:04 شنبه، 4ام آبانماه 1398
کد خبر: 105228

سند راهبردی فعالسازی صنعت بیمه در بخش فضایی کشور تدوین می شود

 
رئیس سازمان فضایی ایران از پیگیری تدوین سند راهبردی فعالسازی صنعت بیمه در بخش فضایی کشور خبر داد.
 
 مرتضی براری در اینستاگرام نوشت: پیگیری ایجاد کد صنعت بخش فضایی کشور در تعامل با وزارت صمت به منظور ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز شکل گیری صنعت فضایی کشور از موارد مهمی بود که در جلسه با همکارانم در معاونت توسعه و برنامه ریزی راهبردی سازمان فضایی ایران بر آن تاکید داشتم.
 
رئیس سازمان فضایی ایران افزود: در این جلسه بر اجرای ۴ مورد تاکید و مقرر شد تحقق این موارد نیز در جلسات مستمری که با معاونت توسعه و برنامه ریزی راهبردی سازمان فضایی ایران برگزار می شود، مورد پایش قرار گیرد.
 
به گفته وی، تدوین سند راهبردی فعالسازی صنعت بیمه در بخش فضایی کشور و راهکارهای اجرایی آن و پیگیری تصویب ساختار سازمانی براساس بازنگری های صورت گرفته مبتنی بر توسعه زنجیره ارزش صنعت فضایی در تمامی ارکان آن از جمله این موارد است.
 
معاون وزیر ارتباطات بر تداوم حضور فعال سازمان فضایی ایران در جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ارتقاء فعالیتهای سازمان در این حوزه از طریق اجرای برنامه های بهبود با مشارکت تمامی ارکان این سازمان تاکید کرد و تداوم حضور فعال سازمان فضایی در جایزه دولت الکترونیک و ارائه خدمات به صورت الکترونیکی را از دیگر موارد مورد پیگیری برشمرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.