آیین‌نامه‌ها و فراخوان‌ها

November 2, 2019
14:21 شنبه، 11ام آبانماه 1398
کد خبر: 105402

اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در مسابقات “کدنویسی مبهم”

سومین دوره مسابقات "کدنویسی مبهم" (Spaghetti contest ۳) با همکاری باشگاه کسب‌وکار دانش‌بنیان دانشگاه صنعتی شریف در تاریخ ۱۴ آذر ماه امسال برگزار می‌شود.
 
 
 دبیرخانه رویدادهای خاص حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف (Sharif ICT) با همکاری باشگاه کسب و کار دانش‌بنیان (BOX)، پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حال برگزاری سومین دوره مسابقات "کدنویسی مبهم" (Spaghetti Contest) در آذر ماه امسال است.
 
هدف از برگزاری این مسابقه صرفاً یک رقابت فنی بین افراد نیست، بلکه قرار است در این رویداد دانش و مهارت برنامه‌نویسی شرکت‌کنندگان افزایش یابد و مهارت و دانش کسب شده در صنعت فناوری اطلاعات کشور مورد استفاده قرار گیرد و شرکت‌کنندگان مسابقه بعد از این رویداد وارد بازار کار کشور شوند.
 
در این مسابقات هر تیم برای شرکت در رویداد  باید به ناخواناترین شکل ممکن، برنامه‌ای به زبان ++C بنویسد که با هر بار اجرا شدن، رشته‌ای معین به طول حداقل یک و حداکثر سه کاراکتر را روی صفحه نمایش چاپ کند.
 
بر اساس اعلام دبیرخانه مسابقات، 30 آبان ماه جاری آخرین مهلت ثبت نام در این دوره از مسابقات است.
 
از جمله مزایای شرکت در مسابقات برای برنامه‌نویسان می‌توان به "یادگیری (بررسی کدهای مختلف، نوشتن کد جدید و ارتباط مستمر با تیم داوری، باعث افزایش سطح علمی و مهارت افراد می‌شود)"، "تمرین ( ارسال کدهای مبهم برای تیم داوری، مشاوره و گرفتن تایید فرصتی را برای محک زدن توانایی افراد فراهم می‌آورد)"، "رقابت (آزمون انتخابی و آزمون نهایی محل اصلی رقابت بین افراد برتر هستند و نشان‌دهنده مهارت افراد در برنامه‌نویسی هستند)" و "استخدام در شرکت‌های معتبر ( پس از برگزاری مسابقات، برای تیم های برتر امکان استخدام در شرکت های معتبر فعال در حوزه فناوری اطلاعات که از برگزاری این رویداد حمایت کرده اند وجود دارد)" اشاره کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.