اپراتورها

تلفن همراه

November 6, 2019
11:56 چهارشنبه، 15ام آبانماه 1398
کد خبر: 105542

همراه اول شرکت برتر از منظر «ارتباطات رسانه ای» و «مسؤولیت اجتماعی»

در شانزدهمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، همراه اول موفق به دریافت لوح و نشان ویژه این جشنواره شد.
 
 
در آیین اختتامیه پانزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و در قالب شانزدهمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران که روز سه شنبه ۱۴ آبانماه در مرکز همایش های تلاش برگزار شد، از روابط عمومی همراه اول با اعطای لوح «برتری در ارتباطات رسانه ای» و نشان «برتری در مسؤولیت اجتماعی» تقدیر به عمل آمد.
در این مراسم که با حضور سوتلانا استاوریا رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی(IPRA)، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران، اساتید و مهمانان ایرانی و خارجی حوزه روابط عمومی برگزار شد، با رأی هیأت داوران و با توجه به ویژگی های اخلاقی و ارتباطی شایسته، لوح روابط عمومی برتر در حوزه «ارتباطات رسانه ای» و همچنین نشان «مسؤولیت اجتماعی» به روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران اعطا شد.
روابط عمومی همراه اول همواره سعی داشته با پاسخگویی مناسب به رسانه ها و اهتمام به مسؤولیت اجتماعی، نقش ویژه ای به عنوان روابط عمومی بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور ایفا کند.
پانزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی روز سه شنبه ۱۴ آبانماه با برگزاری دو نشست علمی-تخصصی با موضوعات «جنگ رسانه ای، مبانی و نظریه ها» و «مسؤولیت روابط عمومی ها در جنگ رسانه ای» و معرفی روابط عمومی های برتر کشور به کار خود پایان داد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.