اپراتورها

تلفن همراه

November 7, 2019
11:03 پنجشنبه، 16ام آبانماه 1398
کد خبر: 105563

همراه اول حامی سومین کنگره بین المللی امام علی(ع) پژوهی

سومین کنگره بین المللی امام علی(ع) پژوهی با حمایت ویژه همراه اول در حال برگزاری است.
 
 
هم زمان با آغاز «سومین کنگره بین المللی امام علی(ع) پژوهی» با موضوع «فرهنگ صلح در اندیشه و سیره امام علی(ع)؛ بازخوانی گفتمان با رویکردی جهانی، چالش امروز و طرحی برای فردا»، اپراتور اول در راستای مسوولیت اجتماعی حمایت مادی و معنوی خود از این رویداد فرهنگی را اعلام کرد.
این رویداد بزرگ علمی که از ٨ آبان ماه آغاز شده و تا ١٧ آبان ادامه دارد، فرصتی است برای بهره مندی از تلاش پژوهشی گسترده جمع کثیری از استادان، محققان و امام علی(ع) پژوهان در زمینه اندیشه و رفتار آن حضرت و در باب صلح و نیز ارج نهادن و تکریم اندیشمندان و پژوهشگران در عرصه امام علی(ع) پژوهی که در آستانه هفته وحدت و میلاد حضرت ختمی مرتبت(ص) برگزار می شود.
همراه اول نیز به پاس گرامیداشت این رویداد ارزنده که با حضور مهمانانی از کشور‌های ایران، الجزایر، هند، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان، عراق، نیجریه، آلبانی و تونس درحال برگزاری است و همچنین عمل به رسالت مسوولیت اجتماعی خود، اقدام به حمایت از برگزاری این رویداد و معرفی جایزه جهانی امام علی(ع) کرده است.
براساس اظهارات رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، مجموعاً ۱۸۰ مقاله به این کنگره بین المللی رسیده که از این تعداد، ۱۲۶ مقاله برای داوری ارسال شده است؛ همچنین در مجموع ٨ مقاله برگزیده شده که در میان آنها ۵ مقاله برگزیده داخلی و ۳ مقاله برگزیده خارجی هستند.
سومین کنگره بین المللی امام علی(ع) پژوهی در محل پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در حال برگزاری است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.