تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

November 9, 2019
12:12 شنبه، 18ام آبانماه 1398
کد خبر: 105625

کمک صندوق نوآوری به شرکت‌های دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه شهر هوشمند

 
صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، با ارائه کمک بلاعوض از شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در دومین نمایشگاه بین‌المللی شهر هوشمند حمایت می‌کند.
 
سیاوش ملکی‌فر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، با اعلام این خبر گفت: «صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در دومین نمایشگاه شهر هوشمند یک پاویون دانش‌بنیان با حضور ۱۵ شرکت ایجاد کرده  که در فضایی به مساحت ۲۱۰ متر مستقر می‌شوند و ۹۰ درصد هزینه‌های اجاره غرفه و غرفه‌سازی شرکت‌ها را صندوق به صورت بلاعوض پرداخت می‌کند.»
 
او ادامه داد: «افزون بر این برای شرکت‌های دانش‌بنیانی که تمایل نداشته باشند در پاویون صندوق حضور یابند و بخواهند به صورت جدا غرفه تهیه کرده و به شکل مستقل در نمایشگاه شهر هوشمند حاضر ‌شوند،  ۷۰ درصد هزینه‌های اجاره غرفه و غرفه‌سازی را پرداخت می‌کنیم. بنابراین شرکت‌هایی که در پاویون ما حاضر نباشند نیز می‌توانند از حمایت بلاعوض ما بهره‌مند شوند و در دومین نمایشگاه بین‌المللی شهر هوشمند شرکت کنند.»
 
براساس اعلام صندوق نوآوری و شکوفایی تاکنون نزدیک به چهار هزار و ۵۰۰ شرکت دانش بنیان در کشور احراز صلاحیت شده‌اند و در حال فعالیت هستند؛ این شرکت‌ها در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و نزدیک به حدود نیمی از آن‌ها در تهران مستقرند و مابقی در استان‌های دیگر فعال هستند.
 
شرکت‌های دانش‌بنیان برای ثبت نام و دریافت حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی می‌توانند به سامانه غزال مراجعه و درخواست خود برای حضور در نمایشگاه شهر هوشمند را در بخش خدمات توانمندسازی ثبت کنند.
 
دومین نمایشگاه شهر هوشمند ۲۲ الیی ۲۴ دی ماه در مصلی تهران برگزار خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.