تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

November 10, 2019
14:49 یکشنبه، 19ام آبانماه 1398
کد خبر: 105679

قیمت بیت کوین به ۱ میلیون دلار می‌رسد اما پس از دو حباب بزرگ!

بابی لی (Bobby Lee)، بنیان‌گذار شرکت تولید کننده کیف پول‌های ارزهای دیجیتال «بالت» (Ballet)، در آخرین اظهارنظر خود درباره‌ی قیمت بیت کوین اعلام کرده است که ارزش پادشاه ارزهای دیجیتال بعد از چند حباب دیگر و طی پنج تا ده سال دیگر به قیمت ۱ میلیون دلار می‌رسد.
 
به گزارشبیت کوینیست، بابی لی که از بنیان‌گذاران صرافی BTCC نیز هست، به تازگی پیش‌بینی پر حرف و حدیث دیگری در خصوص آینده قیمت بیت کوین انجام داده است.
 
لی در مصاحبه اخیر خود که در حاشیه نشست AIBC در کشور مالت انجام شده است، به صورت رسمی از شرکت Ballet رونمایی کرد. بر اساس اعلام او، کیف پول‌های سخت‌افزاری جدید که توسط Ballet تولید می‌شوند، غیرالکترونیکی هستند و تمام سرمایه‌گذاران این حوزه می‌توانند از این محصولات بهره ببرند. به گفته لی، در تولید محصولات جدید این شرکت سعی شده تا کیف پولی ایجاد شود که شبیه به چیزهایی باشد که مردم با آنها آشنا هستند.
 
به عقیده بابی لی این حقیقت وجود دارد که ذات دیجیتال ارزهای دیجیتال باعث شده تا استفاده و همه‌گیر شدن این ارزها با چالش‌هایی رو به رو شود. با استفاده از کیف پول‌های سخت‌افزاری، هر کسی در دنیا می‌تواند مکانی امن برای نگه‌داری از ارزهای خود داشته باشد. ارز پایه در کیف پول‌ بالت بیت کوین است، اما از ارزهای دیگری مانند اتریوم، ریپل و دوج کوین نیز پشتیبانی می‌کند.
 
کیف پول بالت، در عین حال که تمام استفاده‌های معمول یک کیف پول ارزهای دیجیتال را شامل می‌شود، ضد جعل نیز هست.
 
بابی لی که خود از حامیان مشهور بیت کوین است، در صحبت‌هایش پیشین‌اش خود را یکی از طرفداران پر و پا قرض این ارز معرفی کرده است. به عقیده او قیمت فعلی بیت کوین، تنها کسری از میزانی است که این ارز می‌تواند به آن دست یابد. لی در صحبت‌هایش می‌گوید که در سال‌های آینده بیت کوین به این ارزش واقعی خواهد رسید. لی از بیت کوین با عنوان یک دارایی چند تریلیون دلاری [ارزش بازار] یاد می‌کند و انتظار دارد که قیمت آن بالاتر رود.
 
طبق توضیحات لی، قیمت بیت کوین به صورت موجی تغییر می‌کند و هر موج، حبابی است که قیمت را بالاتر می‌برد. بر اساس پیش‌بینی او، موج‌های جدیدی در سال‌های آینده ایجاد می‌شود و احتمالا قیمت بیت کوین را به محدوده ۱۰۰,۰۰۰ الی ۲۰۰,۰۰۰ دلار وارد می‌کند. در نهایت نیز این حباب‌ها باعث ۱ میلیون دلاری شدن بیت کوین می‌شود.
 
بابی لی ادعا می‌کند هر یک از این موج‌ها قیمت بیت کوین را ۱۰ تا ۲۰ برابر موج قبلی می‌کنند و این روندی است که در آینده نیز ادامه خواهد داشت. او از این فرضیه به عنوان دلیلش برای سرمایه‌گذاری در بیت کوین یاد می‌کند و آن را مشوقی برای ساخت کیف پول فیزیکی خودش می‌داند. با این کیف پول سرمایه‌گذاران می‌توانند از سرمایه‌گذاری بلند مدت خود محافظت کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.