تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

November 12, 2019
14:42 سه شنبه، 21ام آبانماه 1398
کد خبر: 105763

قابلیت شبکه‌سازی با شرکت‌کنندگان به «ایوند» اضافه شد

 
مدیرعامل ایوند، سامانه اطلاع‌رسانی و فروش آنلاین بلیت رویدادها، در نشست خبری خود از قابلیت جدیدی به نام Connect رونمایی کرد. این قابلیت سعی دارد تا شرکت‌کنندگان یک رویداد را به هم وصل کند.  حمیدرضا احمدی در این نشست اعلام کرد که ایوند در طول ۴ سال گذشته به برگزاری بیش از ۱۰۰ هزار رویداد کمک کرده که موفق به فروش بیش از یک میلیون بلیت به ارزش ۲۰ میلیارد تومان شده است. به گفته او بیش از ۱۰ هزار برگزارکننده رویداد از خدمات ایوند استفاده کرده‌اند. این درحالی است که اپلیکیشن ایوند نزدیک به ۲۰ هزار کاربر فعال دارد.
 
به‌گفته حمیدرضا احمدی در برگزاری یک رویداد توجه به دو نکته حائز اهمیت است. اول محتوای رویداد و دیگر شرکت‌کنندگان آن. او معتقد است که شبکه‌سازی در رویداد‌ها درحال فراموشی است و Connect آمده تا به شبکه‌سازی افراد کمک کند. احمدی در این نشست خبری اشاره کرد تا به حال قابلیت‌های متنوعی برای برگزارکنندگان رویداد توسط ایوند ایجاد شده و حالا آنها سعی دارند تمرکز خود را روی ایجاد امکانات برای شرکت‌کنندگان بگذارند. او با ذکر مثالی در این زمینه گفت: «برای مثال با دنبال کردن رویداد‌هایی که شرکت‌کننده ثبت‌نام می‌کند و تگ‌هایی که در پروفایلش منتشر می‌کند، رویداد‌های متنوع و در حوزه علایق فرد را به او پیشنهاد می‌دهیم.»
 
احمدی درباره علت استفاده از قابلیت کانکت اعلام کرد: «اکثر ما نتورک محدودی از بین دبیرستان، دانشگاه و نهایتا محل کار داریم. در حالی که نتورک قوی پشتوانه‌ای برای رشد و تقویت افراد محسوب می‌شود که می‌توان این شبکه‌سازی را از طریق رویدادهای مختلف گسترش داد. به همین جهت به این نتیجه رسیدیم که قابلیتی به کاربرانمان ارائه کنیم که علاوه بر برگزارکنندگان، شرکت‌کنندگان نیز از آن بهره‌مند شوند.» احمدی اشاره کرد که این قابلیت در رویداد‌های مطرح بین‌المللی نیز وجود دارد.
 
احمدی در پاسخ به این سوال که آیا امکانی برای جلوگیری از سواستفاده از فضای چت کانکت وجود دارد یا خیر گفت: «ابتدا باید در نظر بگیرید که قابلیت چت فقط برای یک رویداد و فقط برای شرکت‌کنندگان آن رویداد فعال می‌شود، با این حال امکان اینکه شخص پروفایل خود را در یک رویداد مخفی کند نیز وجود دارد. همچنین در به‌روزرسانی بعدی قابلیت ریپورت کردن افراد نیز به کانکت اضافه خواهد شد تا در صورت بروز تخلف اطلاع‌رسانی و پیگیری‌های لازم انجام شود.»
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.