تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

November 13, 2019
11:21 چهارشنبه، 22ام آبانماه 1398
کد خبر: 105784

کارمندان هواوی برای مقابله با تحریم آمریکا پاداش می گیرند

 
شرکت هواوی پاداشی ۲۸۵ میلیون دلاری را میان کارمندانش تقسیم می کند. طبق بیانیه هواوی، این شرکت قصد دارد با اعطای پاداش به کارمندانش برای مقابله با تحریم از آنها تشکر کند.
 
به نقل از آسوشیتدپرس، هواوی مبلغی معادل ۲۸۵ میلیون دلار برای پاداش به کارمندانش در نظر گرفته است. این پاداش برای قدردانی از کارمندان شرکت چینی در مقابله با تحریم های آمریکا است.
 
 طبق بیانیه جدید هواوی،  پاداشی ۲میلیارد یوانی(معادل ۲۸۵ میلیون دلار) میان ۹۰ هزار کارمند این شرکت تقسیم می شود. به عبارت دیگر هر کارمند این شرکت حدود ۳۱۰۰ دلار پاداش دریافت می کند. علاوه بر آن ۱۸۰ هزار نیروی کار این شرکت پاداشی معادل یک ماه دستمزد دریافت می کنند.
 
البته ۹۰ هزار کارمند مذکور در بخش تولید تراشه، تحقیق و توسعه و تولید فعالیت می کنند. این واحد ها به دلیل تغییرات کلی در محصولات هواوی ، بیش از بقیه بخش های شرکت تحت تاثیر تحریم های آمریکا قرار گرفتند.
 
 هواوی اعلام کرده این پاداش  جهت تشکر از تلاش های کارمندانش از زمان تحریم های آمریکا است.
 
در کنار این موارد هواوی اعلام کرد میزان فروش محصولات شرکت در ۹ ماهه نخست ۲۰۱۹ در مقایسه با سال قبل میزان ۲۴.۴ درصد افزایش یافته و به ۸۶ میلیارد دلار رسیده است. 
 
در ماه می پس از آنکه دولت آمریکا هواوی را به جاسوسی متهم کرد و آن را در فهرست سیاه بازرگانی خود قرار داد، هواوی سعی کرد قطعات و تجهیزات آمریکایی را از محصولاتش حذف کند.  همچنین سیستم عاملی برای جایگزین کردن اندروید نیز ابداع کرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.