بازار سرمایه

November 14, 2019
12:14 پنجشنبه، 23ام آبانماه 1398
کد خبر: 105825

نشست سرمایه گذاری فناوری برگزار می‌شود

دومین نشست سرمایه گذاری فناوری توسط شبکه تبادل فناوری گروه هشت (هشت کشور اسلامی در حال توسعه) آذر ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می‌ شود.
 
 
 به نقل از پارک فناوری پردیس، میلاد صدر خانلو دبیر نشست سرمایه گذاریTIM در خصوص نشست سرمایه گذاری فناوری توسط شبکه تبادل فناوری گروه هشت گفت: یکی از دغدغه های حوزه سرمایه گذاری بین المللی، ایجاد زیر ساخت‌های مالی و فنی شرکت‌های دانش بنیان و فناور  است.
 
وی افزود: بر آن هستیم، در این نشست با استفاده از پتانسیل‌های سرمایه گذاری کشورهای در حال توسعه اسلامی، علاوه بر ایجاد شبکه‌ای از صندوق های جسورانه این کشورها، فرصت‌ها و منابع سرمایه‌گذاری هر یک از این کشورها را در اختیار هم قرار دهیم.
 
وی افزود: در دوره اول این نشست، چهار پنل تخصصی برگزار شد که در آن مدیران صندوق‌های جسورانه از کشورهای مختلف به بررسی موضوعات روز سرمایه گذاری پرداختند. 
 
صدر خانلو اضافه کرد: از اهداف برگزاری این نشست می توان به مواردی همچون «بررسی فرصت های سرمایه گذاری بین المللی»، «ایجاد شبکه سرمایه گذاران داخلی و خارجی»، «تامین سرمایه مورد نیاز شرکت های دانش بنیان و فناور» اشاره کرد.
 
دبیر نشست سرمایه گذاریTIM در مورد برنامه های نشست بیان داشت: در این دوره علاوه بر سه پنل تخصصی، بخش های متنوعی همچون ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری سه کشور عضو، داستان استارت اپی، ارائه استارت اپ های منتخب داخلی و خارجی و کارگاه آموزشی برگزار می‌شود.
 
وی در مورد پنل های تخصصی افزود: سه پنل تخصصی نیز با موضوعات سرمایه گذاری مشارکتی، پوشش ریسک سرمایه گذاری و تقریق سهام در این نشست برگزار می‌شود.
 
این نشست ۱۲ تا ۱۳ آذرماه در پارک فناوری پردیس با مشارکت و حضور سرمایه گذاران بیش از ۸ کشور جهان برگزار می شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.