تلفن همراه

گجت

November 21, 2019
13:09 پنجشنبه، 30ام آبانماه 1398
کد خبر: 106011

بهترین ردیاب‌های سلامتی و تناسب اندام هوشمند

بسیاری از کاربران به خریداری و استفاده از گجت های هوشمند و ردیاب های سلامتی و تناسب اندام روی آورده اند.  
 
به گزارش ایسنا، در سال‌های اخیر محبوبیت گجت های هوشمند همچون ساعت و دستبندهای هوشمند گسترش و افزایش چشمگیری پیدا کرده است به گونه‌ای که کاربران به منظور انجام کار و فعالیت‌های موردنظر خود به خریداری و استفاده از این محصولات نوین، جدید و مجهز روی آورده اند.
 
وب سایت دیجیتال ترندز در گزارشی به معرفی و مرور بهترین گجت‌های هوشمندی که توسط شرکت های بزرگ تکنولوژی توسعه داده شده و به ردیابی وضعیت سلامتی و تناسب اندام می پردازند، اقدام کرده است که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد.
 
فیت بیت شارژ ۳ (Fitbit Charge ۳)
 
 
 
این گجت هوشمند برای آن دسته از کاربرانی که علاقه زیادی به فعالیت و ورزش‌های آبی همچون شنا دارند، مناسب خواهد بود چراکه قابلیت ضدآب (waterproof) بودن آن به آنها این امکان را می دهد تا در عمق ۵۰ متری دریا نیز شنا کرده و بدون نگرانی از آسیب رسیدن به دستبند و گجت هوشمند خود، به فعالیت خود ادامه دهند. این گجت همچون نسل پیشین خود، به قابلیت ضد ترک و مقاومت دربرابر شکستگی نیز مجهز شده است.
 
سامسونگ گلکسی فیت (Samsung Galaxy Fit)
 
 
 
همانطور که از نام این گجت هوشمند پیداست، گلکسی فیت یکی از محصولات توسعه داده شده توسط سامسونگ است که برای کاربرانی که علاقه زیادی به دنبال کردن وضعیت سلامتی و فعالیت های ورزشی خود دارند، تولید و عرضه شده است.
 
اپل واچ سری ۴ (Apple Watch Series ۴)
 
 
 
اپل واچ که از جمله محبوب ترین گجت و ساعت های هوشمند در میان کاربرن به شمار می رود، بدون شک یکی از بهترین گزینه های موجود برای کاربرانی است که به خریداری یک ساعت هوشمند همه چیز تمام علاقه دارند. وسیله ای که علاوه بر انجام دادن کار ساعت، بسیاری دیگر از کارهای موردنیاز آنها را نیز انجام می دهد و از بسیاری دیگر از گجت های هوشمند مشابه، برتر است.
 
فیت بیت ایس ۲ (Fitbit Ace ۲)
 
 
 
این گجت هوشمند نیز برای آن دسته از کاربرانی که می خواهند وزن و فعالیت های ورزشی کودکان زیر ۱۲ سال خود را ردیابی کرده و مورد سنجش و پایش قرار دهند، مناسب خواهد بود. این دستبند هوشمند به قابلیت های متعددی برای کودکان تجهیز شده است و به آنها اجازه می دهد از امکانات موجود در برنامه های مشابه بهره مند شوند.
 
فیت بیت اینسپایر (Fitbit Inspire)
 
 
 
این گجت هوشمند برای آن دسته از کاربرانی که تمایلی برای صرف هزینه زیاد و گزاف برای خریداری و استفاده از یک گجت و دستبند هوشمند دارند، مناسب خواهد بود و آنها می توانند تنها با صرف هزینه ای زیر ۱۰۰ دلار، فعالیت های تناسب اندام و ورزشی مربوط به سلامتی خود را ردیابی و اندازه گیری کنند.
 
گارمین ویوو اسمارت ۴ (Garmin Vivosmart ۴)
 
 
 
این دستبند و ردیاب هوشمند به علت قابلیت های متعدد همچون ردیابی وضعیت خواب کاربران بدون شک یکی از بهترین نمونه های موجود در بازار به شمار می رود. این گجت هوشمند از سنسورهای فوق پیشرفته و حساس حرکتی (movement sensors) به منظور اندازه گیری و سنجش دقیق ضربان قلب و سایر حرکات کاربران به هنگام خواب بهره میبرد تا مدت زمانی که آنها در خواب به سر می برند را به مراحل مختلفی تقسیم و طبقه بندی کند. این گجت بدین ترتیب قادر خواهد بود به کاربران مدت زمان دقیقی که در خواب به سر برده و همچنین کیفیت خواب آنها را به آنها اعلام کند و پس از یک هفته و یک ماه، نتایج ثبت شده را به صورت گزارش و نمودار تحویل آنها دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.