تلفن همراه

گوشی

November 23, 2019
16:24 شنبه، 2ام آذرماه 1398
کد خبر: 106106

گوشی جدید نوکیا در راه است

شرکت اچ ام دی گلوبال، به تازگی اعلام کرده که قرار است در تاریخ ۵ دسامبر ۲۰۱۹ از گوشی‌های هوشمند جدید و پرچمدار نوکیا رونمایی و پرده‌برداری کند.
 
  پس از آنکه حق فروش محصولات نوکیا توسط شرکت فنلاندی HMD خریداری شد، این شرکت اعلام کرد که موفق شده با افزایش میزان فروش گوشی‌های هوشمند نوکیا و کسب درآمد قابل ملاحظه از آن، این شرکت پیشگام در عرصه تکنولوژی را از خطر ورشکستگی برهاند و نوکیا را بار دیگر به فهرست پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند در جهان بازگرداند. به نظر می‌رسد این شرکت که به‌عنوان فرشته نجات نوکیا از آن یاد می‌شود حقیقتا توانسته است محصولات جدید و به روز نوکیا را با موفقیت چشمگیر و قابل ملاحظه‌ای به فروش برساند و این غول تکنولوژی دیرینه را از خطر ورشکستگی برهاند.
 
حالا تازه ترین اخبار و گزارش های منتشر شده در وب سایت gsmarena نشان می‌دهد که محصولات جدید نوکیا با قابلیت و امکانات جدید در راه است و کاربران و علاقمندان به این برند فنلاندی قادر خواهند بود اخبار مربوط به رویداد معرفی گوشی های جدید نوکیا را دنبال کرده و در صورت تمایل به خریداری و استفاده از آنها در ماه‌های آینده اقدام کنند.
 
جزئیات و اطلاعات بیشتری در خصوص رونمایی از گوشی جدید نوکیا که قرار است در پنجم دسامبر سال جاری میلادی معرفی شود، منتشر نشده است.
 
بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری برآورد و اعلام کرده اند از آنجایی که گوشی نوکیا ۸.۱ سال گذشته دقیقا در تاریخ ۵ دسامبر ۲۰۱۸ معرفی و رونمایی شد، حالا انتظار می رود این محصول جدید نسل جدید آن یعنی نوکیا ۸.۲ خواهد بود.
 
البته برخی دیگر از آنها پیش بینی کرده اند که این محصول احتمال دارد نوکیا ۵.۲ یا نوکیا ۲.۳ باشد.
 
به طور کلی می‌توان گفت که موفقیت بازگشته و احیا شده نوکیا در سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی مرهون تلاش‌های شرکت اچ دی ام است که توانست این شرکت را از خطر ورشکستگی و از دست دادن بازار خود در جهان نجات دهد.
 
برند نوکیا در سالهایی که گوشی‌های هوشمند هنوز چندان محبوب و پرطرفدار نبودند، بزرگترین و محبوب‌ترین سازنده گوشی‌های همراه در جهان محسوب می‌شد و کاربران بسیاری نیز در جهان از محصولات و گوشی‌های باکیفیت و پردوام آن خشنودی و رضایت کافی داشتند.  
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.