تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

November 24, 2019
11:31 یکشنبه، 3ام آذرماه 1398
کد خبر: 106132

تعهد دیجی‌کالا به ثبات قیمت‌ها

دیجی‌کالا در بیانیه‌ای اعلام کرد که خود را متعهد می‌داند تا ثبات قیمت‌ها را در ۷/ ۱ میلیون قلم کالای خود حفظ کند.
در این بیانیه آمده است: بازدید روزانه میلیون‌ها کاربر از سراسر ایران از دیجی‌کالا، مسوولیت سنگینی را برای ما ایجاد می‌کند. اعتماد مشتریان و کاربران دیجی‌کالا مهم‌ترین سرمایه ما است و حفظ این اعتماد را مهم‌ترین وظیفه خود می‌دانیم. جلوگیری از افزایش قیمت غیرقانونی و نامتعارف در شرایط فعلی، تعهد دیجی‌کالا به مشتریان و کاربران خود است. در راستای عمل به این تعهد و حفظ حقوق مشتریان و کاربرانی که از دیجی‌کالا به‌عنوان مرجع قیمتی استفاده می‌کنند، از لحظه اعلام خبر افزایش قیمت بنزین، با افزایش قیمت کالاها مقابله کردیم و توانستیم ثبات قیمت‌ها را در همه ۷/ ۱ میلیون نوع کالایی که در دیجی‌کالا عرضه می‌شود، تضمین کنیم. این بیانیه اضافه کرده است: «کالاهایی که توسط خود دیجی‌کالا به فروش می‌رسند هیچ افزایش قیمتی نسبت به روز پنج‌شنبه ۲۳ آبان ۹۸ نداشته‌اند و ۴۷۰۰ قلم از این کالاها که بخش عمده آن شامل محصولات مواد غذایی و سوپرمارکتی است، با کاهش قیمت نیز همراه بوده‌اند.
 
با ابزارهای نظارتی تکنولوژی محور که پیش از این در سال ۹۷ توسعه داده شده بودند، نحوه قیمت‌گذاری ۳۰ هزار فروشنده و کسب‌وکار از سراسر ایران که در بازارگاه یا پلت‌فرم مارکِت‌پِلیس دیجی‌کالا فعالیت می‌کنند، به‌طور بر خط و لحظه‌ای پایش می‌شود. این بیانیه درباره نحوه برخورد با گرانفروشی تاکید کرده است: از قیمت‌گذاری‌های نامتعارف به‌طور خودکار جلوگیری و در صورت عدم تعهد به بازه‌های قیمتی تعیین شده کالاهای مورد نظر غیرفعال می‌شوند. از تاریخ جمعه ۲۴ آبان‌ماه ۱۳۹۸ تا این لحظه ۸۳ هزار قلم کالا از مجموع بیشتر از ۷/ ۱ میلیون قلم کالا (حدود ۴ درصد) که به شرایط قیمت‌گذاری دیجی‌کالا پایبند نبودند، غیرفعال شدند و به فروشندگان آنها تا زمان بازگرداندن قیمت‌ها به شرایط عرفی و قانونی، اجازه فروش داده نخواهد شد.در این بیانیه آمده است: ارسال رایگان سفارش‌های بالای ۱۵۰ هزار تومان به سراسر ایران، مانند گذشته ادامه دارد و برای سفارش‌های کمتر از این مبلغ نیز، با افزایش قیمت بنزین، هیچ‌گونه افزایش قیمتی در مبلغ هزینه ارسال صورت نپذیرفته است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.