اپراتورها

تلفن همراه

November 24, 2019
12:34 یکشنبه، 3ام آذرماه 1398
کد خبر: 106147

شاتل موبایل به دلیل قطع سراسری اینترنت به مشترکین سیم‌کارت‌هایش بسته اینترنت هفتگی هدیه می‌دهد

مدیرعامل شاتل موبایل اعلام می‌کند که به دلیل اختلالات اخیر در شبکه اینترنت، این اپراتور برنامه ویژه‌ای برای دلجویی از مشترکان خود دارد. «آرش کریم بیگی»، در گفتگو با دیجیاتو با تاکید بر اینکه اختلال سراسری اینترنت بین الملل طی روزهای گذشته، خارج از شبکه تلفن همراه شاتل موبایل بوده، از برنامه این اپراتور برای اعطای بسته رایگان به منظور دلجویی از مشترکین سیم کارت های این اپراتور خبر داد.
 
آرش کریم بیگی در همین رابطه گفت: «پس از برقراری مجدد خدمات اینترنت، شاتل موبایل برای دلجویی بابت این اختلال ناخواسته، بسته پلاس هفتگی به مشترکین سیم کارت های خود اهدا می کند.» به گفته مدیرعامل شاتل موبایل، علاوه بر این، بسته خریداری شده تمامی مشترکینی که در زمان آغاز این اختلالات دارای بسته فعال روزانه و یا هفتگی بوده اند، بدون توجه به حجم باقی مانده، مجددا به مشترکین اعطا می شود.
 
Karimbeigi.jpg
به گفته کریم بیگی، مشترکین برای استفاده از این بسته های هدیه، نیازی به شماره گیری هیچ کد دستوری و یا اقدام خاصی ندارند و این بسته‌ها به طور خودکار در حساب سیم کارت مشترکین شاتل موبایل فعال خواهد شد.
 
در پی ناآرامی‌هایی که ابتدای هفته گذشته بر سر افزایش قیمت بنزین در سراسر کشور اتفاق افتاد دسترسی کاربران ایرانی به اینترنت بین‌الملل در روز شنبه ۲۵ آبان ماه به نحو قابل ملاحظه‌ای ابتدا مختل و سپس قطع شد. اگرچه روند محدودیت زدایی از اینترنت ثابت، روز پنج‌شنبه ۳۰ آبان برای کسب‌وکارها و برخی استان‌ها به شکل محدود آغاز شد، اما امروز دوم آذر ماه، ساعت ۱۵، اینترنت پهن‌باند ADSL در سراسر کشور به اینترنت بین‌الملل متصل شد. روزنامه ایران خبر داده بود که ارتباط پهن‌باند موبایل فردا به شبکه بین‌الملل متصل می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.