تلفن همراه

گوشی

November 26, 2019
12:20 سه شنبه، 5ام آذرماه 1398
کد خبر: 106259

۱۰۰ میلیون نفر آیفون ۱۲ می‌خرند!

اپل به تازگی برآورد و اعلام کرده که آیفون ۱۲ در سال ۲۰۲۰ میلادی بالغ بر ۱۰۰ میلیون دستگاه خواهد فروخت.
 
بر اساس تازه‌ترین آمار و گزارش‌های منتشر شده از سوی دیجی‌تایمز، اپل به تازگی برآورد و اعلام کرده است که نسل بعدی گوشی‌های این شرکت یعنی آیفون ۱۲ که قرار است در سال آینده میلادی معرفی و عرضه شوند، موفق خواهند شد که به مجموع فروش ۱۰۰ میلیون دستگاه دست پیدا کنند.
 
البته بسیاری از تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باورند که این پیش‌بینی‌های جدید اپل بسیار خوش‌بینانه درنظر گرفته و اعلام شده است.
 
گزارش‌های پیشین نشان می‌داد که گوشی‌های آیفون ۱۲ به فناوری شبکه نسل پنجم اینترنت همراه ۵G مجهز خواهند بود و به کاربران امکان دسترسی به شبکه اینترنت پرسرعت را خواهد داد.
 
پیشتر نیز کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه استراتژی آنالتیکس برآورد و اعلام کرده بودند که اپل قصد دارد با معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند مجهز به شبکه ۵G، از رقبای خود یعنی شرکت‌های سامسونگ و هواوی سبقت گرفته و بدین ترتیب تبدیل به شرکت پیشگام در توسعه شبکه ۵G شود.
 
این در حالیست که اپل برای سال جاری میلادی فروش گوشی‌های آیفون ۱۱ را ۸۰ میلیون دستگاه پیش‌بینی کرده بود.
 
اپل که در سال‌های اخیر در جایگاه سوم فهرست پرفروش‌ترین و بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده موبایل جهان قرار گرفته است،  حالا به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران، قادر خواهد بود تبدیل به رهبر گوشی‌های مجهز به قابلیت پشتیبانی از شبکه ۵G شود.
 
انتظار می‌رود که اپل چهار مدل گوشی تحت عناوین آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پرو، آیفون ۱۲ پرو مکس و آیفون SE ۲ در جریان برگزاری رویدادی در سپتامبر سال ۲۰۲۰ میلادی معرفی و رونمایی خواهد کرد.  
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.