رگولاتوری

December 4, 2019
16:24 چهارشنبه، 13ام آذرماه 1398
کد خبر: 106581

بازرسی استانی رگولاتوری برای تامین حقوق مشترکان خدمات ارتباطی

تیم بازرسان ویژه ستادی رگولاتوری با هدف نظارت پیشگیرانه، تامین حقوق مشترکان و اطمینان از اجرای کامل قوانین و مقررات به استانهای مختلف اعزام می شوند.
 
پیمان قره‌داغی مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری با بیان این خبر از بررسی وضعیت ارتباطی استان مازندران در بازرسی ویژه رگولاتوری پس از استان قزوین خبر داد.
 
وی گفت: تیم بازرسان ویژه ستادی رگولاتوری با هدف نظارت پیشگیرانه، تامین حقوق مشترکان و اطمینان از اجرای کامل قوانین و مقررات بعد از استان قزوین به استان مازندران اعزام شدند.
 
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری از بازدید و بازرسی از اجرای صحیح فرایند تخلیه خطوط بدهکار تلفن ثابت و کیفیت پاسخگوئی در مراکز تماس شرکت مخابرات ایران، اجرای صحیح فرایند احراز هویت در دفاتر فروش اپراتورهای سیار و دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان مازندران خبر داد.
 
قره‌داغی با اشاره به هماهنگی انجام شده با شرکت مخابرات ایران در استان مازندران افزود: در حال حاضر منطقه مخابراتی این استان برای برگرداندن تمامی خطوط تلفن ثابت تخلیه شده به مشترکین آمادگی لازم را دارد و تمامی مشترکانی که خط تلفن ثابت آنها به علت بدهی تخلیه شده می‌توانند با مراجعه به مراکز مخابراتی مربوط و پرداخت بدهی‌های معوقه برای بازگرداندن و اتصال مجدد خط تلفن خود درخواست بدهند و اپراتور با رعایت مصوبه ۲۰۷ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای دایری خط اقدام می‌کند.
 
وی درباره وضعیت مراکز تماس شرکت مخابرات مازندران اظهار داشت: نتایج ارزیابی تیم بازدید و بازرسی رگولاتوری از شاخصهای کلیدی پشتیبانی مرکز تماس شامل زمان انتظار پاسخگوئی، رضایتمندی مشترکان، آموزش و سطح کیفیت پاسخگوئی نفرات، شرایط فیزیکی محل مرکز تماس، فرآیندهای پاسخگوئی و اطلاعات مورد نیاز فرد پاسخگو نشان می‌دهد میانگین شاخصها در این استان مناسب است.
 
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده سازمان تنظیم مقررات ارتباطات با اشاره به راه‌اندازی بخش رضایت‌سنجی مشترکین تلفن ثابت در بخش خرابی تلفن شرکت مخابرات ایران (۲۰۱۱۷) به عنوان اقدام مثبت در پاسخگوئی به مشترکان، درباره نتایج بازدید از دفاتر فروش اپراتورهای سیار و دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان مازندران افزود: نتایج بازدیدها از دفاتر فروش اپراتورهای همراه نشان می‌دهد کارکنان برخی از دفاتر برای اجرای کامل فرایند ارسال رمز یکبار مصرف (One Time Password) به طور مناسب آموزش ندیده بودند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.