باندپهن

December 7, 2019
11:15 شنبه، 16ام آذرماه 1398
کد خبر: 106652

شرکت ارتباطات زیرساخت مقام نخست سومین دوره المپیاد ورزشی مدیران را کسب کرد

 
سومین دوره المپیاد ورزشی مدیران با حضور ورزشکاران و مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان ها و شرکت های تابعه در موسسه پیام برگزار شد.
 به نقل از روابط عمومی موسسه پیام سومین دوره رقابت های ورزشی المپیاد مدیران با شرکت حدود 100 ورزشکار از مدیران حوزه ارتباطات در رشته های فوتسال، تنیس روی میز، شنا و تیراندازی با تفنگ و تپانچه برگزار شد.
این دوره از رقابت ها با مسابقات مقدماتی فوتسال در انتهای مهر ماه آغاز و با رقابتی فشرده بین ورزشکاران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت ارتباطات زیرساخت، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سازمان فناوری اطلاعات، پژوهشگاه فضایی، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و پست بانک به کار خود خاتمه داد.
 
در مجموع امتیازهای کسب شده شرکت ارتباطات زیرساخت جام قهرمانی را از آن خود کرده و تیم های وزارت ارتباطات و پژوهشگاه فضایی به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
 
در مراسم اختتامیه المپیاد ورزشی مدیران، پیام وزیر ارتباطات به مناسبت برگزاری این مسابقات توسط مهدی راسخ، رییس هیات مدیره موسسه پیام قرائت شد.
 
حمید عباسی، مدیر عامل موسسه پیام در این مراسم درباره برگزاری این مسابقات، گفت: هدف اصلی برگزاری این گونه المپیاد ها ایجاد همدلی میان مدیران، افزایش نشاط و اشاعه فرهنگ ورزش و تندرستی میان کارکنان وزارت ارتباطات است.
 
وی با ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های موسسه پیام در سال 98، افزود: موسسه پیام برای مقوله های مختلف فرهنگی، اجتماعی و هنری برنامه ریزی های مدونی انجام داده است که از جمله آنها می توان به برگزاری مسابقه پدران و پسران، مادران و دختران، جشنواره شعر رضوی، مسابقه عکاسی پیام پاییز که هم اکنون در حال برگزاری است اشاره کرد.
 
رشد 14 درصدی مجموعه های خدمات دهنده به پیام، توسعه و بهسازی اماکن موسسه، نگاه حرفه ای به ورزشی های تیمی و مسابقات دهه فجر از دیگر محور های سخنان وی بود.
 
مدیرعامل موسسه پیام استفاده از اماکن و منابع موجود موسسه پیام در راستای کاهش هزینه های مسابقات را از اصول برگزاری سومین المپیاد مدیران دانست و گفت: موسسه پیام همواره در برگزاری مسابقات سعی برآن داشته است با مدیریت هزینه ها و بهره گیری از پتانسیل های موجود در وزارت ارتباطات کمترین هزینه را داشته باشد.
 
در پایان این مراسم با حضور فلاح جوشقانی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سعید فتاحی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، مهدی راسخ ریاست هیات مدیره، وصلی عضو هیات مدیره و حمید عباسی مدیرعامل موسسه پیام از برگزیدگان  تقدیر بعمل آمد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.