اپراتورها

تجارت الکترونیک

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

December 9, 2019
12:02 دوشنبه، 18ام آذرماه 1398
کد خبر: 106741

حضور همراه اول در سومین همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند»

سومین همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند» با حضور همراه اول در بخش نمایشگاهی و نشست‌های تخصصی آن برگزار می شود.
 
 
 سومین همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند» با همت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از (دوشنبه ۱۸ آذر) به مدت دو روز آغاز به کار کرده و معاون علمی و فناوری رییس جمهور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و شهردار تهران مهمانان ویژه افتتاحیه این رویداد خواهند بود.
همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران نیز در این رویداد که با حضور جمعی از متخصصان شهر هوشمند، وزرا و مدیران ارشد دولت و شهرداران تعدادی از کلانشهرهای دنیا، مدیران ارشد شهرداری ها، اعضای شورا‌های اسلامی شهرها همراه است و موضوع استراتژیک «شهر هوشمند» را در دستور کار خود قرار داده است، مشارکت خواهد داشت.
اپراتور اول با هدف ارایه طرح ها و پروژه های هوشمندسازی و گسترش ارتباطات تجاری با سازمان های مرتبط در نمایشگاه جانبی این مراسم حضور داشته و پذیرای بازدیدکنندگان است.
هم زمان با برگزاری این همایش که بر «نقش داده ها در توسعه و مدیریت شهرهای هوشمند» تأکید خواهد داشت، نشست های تخصصی داخلی و بین المللی با حضور فعالان و بازیگران اصلی شهر هوشمند و کارگاه های ارائه محصول و معرفی خدمات در زمینه مدیریت شهری نیز برپا می شود که مرتضی طاهری بخش، معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول در نشستی تخصصی به بررسی موضوع «عدم قطعیت های توسعه نسل پنجم ارتباطات در شهرهای هوشمند» خواهد پرداخت.
همچنین در حاشیه این رویداد نمایشگاهی بزرگ در فضایی بالغ بر ۱۵۰۰ متر مربع، با حضور شرکت های بزرگ تخصصی و سازمان هایی که در موضوعات مرتبط با شهر هوشمند خدمات و محصولی برای عرضه دارند، برگزار خواهد شد.
نشست تخصصی «عدم قطعیت های توسعه نسل پنجم ارتباطات در شهرهای هوشمند» روز سه شنبه ۱۹ آذر از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ در سالن سعدی سالن همایش های بین المللی برج میلاد تهران با حضور حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار می شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.