تلفن همراه

گوشی

December 14, 2019
17:04 شنبه، 23ام آذرماه 1398
کد خبر: 106933

هواوی تا سال ۲۰۲۱ جای سامسونگ را می‌گیرد

هواوی باوجود مشکل تحریم‌ها از سوی امریکا، فاصله خود در سهم بازار را با رقیب کره‌ای‌اش، سامسونگ کم کرده و به زودی تبدیل به بزرگترین سازنده گوشی هوشمند جهان می شود.

شرکت چینی هواوی با وجود مشکل تحریم‌ها از سوی آمریکا، فاصله خود در سهم بازار را با رقیب کره‌ای‌اش، سامسونگ کم کرده و به زودی تبدیل به بزرگترین سازنده گوشی هوشمند جهان می‌شود.
 
 اطلاعات موسسه استراتژیک آنالیتیکس نشان می‌دهد سامسونگ در سال جاری میلادی بیشترین سهم بازار را برای گوشی‌های هوشمند در اختیار داشته است. پیش بینی می شود این شرکت کره جنوبی تا پایان سالجاری میلادی، 323 میلیون گوشی هوشمند به فروش برساند و با 21.3 درصد بیشترین سهم بازار را همچنان حفظ کند.
 
ولی هواوی در حال نزدیک شدن به بزرگترین تولید کننده گوشی هوشمند جهان است. این شرکت بزرگ چینی در سال جاری 251 میلیون دستگاه گوشی عرضه کرده که 17.7 درصد بازار گوشی هوشمند را در اختیار می‌گیرد و نسبت به 14.4 درصد سهم در سال 2018 بسیار بیشتر است. به این ترتیب، فاصله بین این دو شرکت بزرگ فناوری  به 3.6 درصد می‌رسد. فاصله آنها در سال گذشته 5.9 درصد بود.
 
 این کمپانی چینی توانسته باوجود تحریم‌های ایالات متحده که بر فروش آن در آمریکا و اروپا تاثیر گذاشته، عملکرد خود را مدیریت کند. این شرکت با عملکردی قوی در خانه، از دست رفتن بازار آمریکا و اروپا را جبران کرده است.
 
اپل هم جزو سه تولیدکننده برتر گوشی هوشمند در جهان است که در رتبه سوم قرار دارد و سال گذشته رتبه دوم خود را در اختیار هواوی قرار داد. انتظار می‌رود این سازنده گوشی‌های آیفون در سال جاری میلادی کمتر از سال 2018 فروش داشته باشد و با 193 میلیون واحد گوشی هوشمند، 13.6 درصد سهم بازار را در اختیار بگیرد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.