تلفن همراه

گجت

December 15, 2019
11:41 یکشنبه، 24ام آذرماه 1398
کد خبر: 106948

الکسا صدای بازیگر مشهور را تقلید می کند

بلندگوی هوشمند شرکت آمازون از این پس می تواند صدای یک بازیگر مشهور را تقلید کند و با استفاده از این صدا فرامین کاربران را اجرا کند.
 
 
 به نقل از سی ان بی سی، کاربران بلندگوی هوشمند شرکت آمازون موسوم به الکسا از این پس می‌توانند با پرداخت مبلغی ناچیز کاری کنند تا دستورات آنها با صدای ساموئل ال جکسون بازیگر هالیوودی اجرا شود.
 
 
بر همین اساس کاربران الکسا با پرداخت یک دلار می‌توانند صدای ساموئل ال جکسون را جایگزین صدای عادی این بلندگو کنند. برای فعال کردن این صدا کاربران باید در ابتدای صدور فرامین عبارت "از سم جکسون می خواهم تا …" را بیان کنند. بلندگوی الکسا برای انجام اموری همچون اعلام وضعیت آب و هوا، پخش اخبار، خرید آنلاین، گفتن لطیفه و غیره به کار می رود.
 
این خدمات به صورت آزمایشی ارائه می‌شود و در صورتی که از این ابتکار استقبال شود، می‌توان انتظار داشت که صدای برخی هنرپیشه ها و ورزشکاران مشهور دیگر به بلندگوی هوشمند الکسا اضافه شود.
 
برای تنظیم نحوه ارائه این خدمات می توان از اپلیکیشن الکسا و بخش تنطیمات آن و سپس گزینه Celebrity Voice که با هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس سازگاری دارد، استفاده کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.