آیین‌نامه‌ها و فراخوان‌ها

December 15, 2019
11:52 یکشنبه، 24ام آذرماه 1398
کد خبر: 106951

هفتم دی‌ماه با حضور مدیران و متخصصان IT نهمین گردهمایی سالانه چارگون برگزار می‌شود

نهمین گردهمایی سالانه چارگون با هدف ارایه گزارش و تشریح آخرین توسعه‌های کمی‌و کیفی نرم‌افزارهای دیدگاه، 7 دیماه با میزبانی از حداقل 1400 نفر از مدیران و متخصصان حوزه‌های فناوری اطلاعات، منابع‌انسانی، مالی و پشتیبانی کسب و کارهای مختلف اعم از سازمان‌های دولتی و خصوصی در مرکز بین‌المللی همایش‌های برج میلاد، ‌برگزار خواهد شد.
 
 
 
شرکت چارگون با انتخاب شعار «در جمع بهترین تجربه‌ها» برای نهمین گردهمایی تلاش کرده است تا علاوه بر معرفی سازمان‌های پیشرو در حوزه بهره‌برداری از نرم‌افزارهای سازمانی دیدگاه، زمینه تعامل، گفت‌وگو و ترغیب سایر مشتریان برای الگوبرداری از تجربیات موفق سازمان‌های برتر را فراهم کند.
 
مدیرعامل شرکت چارگون در نشستی خبری که دیروز برگزار شد، گفت: گردهمایی سالانه چارگون امسال علاوه بر برگزاری مراسم اصلی و معرفی توانمندی‌های نرم‌افزارهای دیدگاه با 3 بخش جانبی کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه کسب و کارها و پنل گفت و‌گوی فعالان فناوری اطلاعات همراه خواهد بود. در بخش اول و مراسم اصلی گردهمایی، مدیران چارگون به معرفی توانمندی‌های مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه و جدیدترین دستاوردهای آن در پنج حوزه اتوماسیون اداری، منابع انسانی، مالی، لجستیک و مدیریت فرآیندها خواهند پرداخت.
 
فرزاد رحمانی افزود: در بخش پنل گفت‌وگوی فعالان فناوری اطلاعات نیز قرار است جمعی از مدیران و افراد باتجربه حوزه فناوری اطلاعات درباره بهترین تجربیات خود از راه‌اندازی نرم‌افزارهای سازمانی و بهره‌برداری از آنها به بحث و تبادل نظر بپردازند.
 
وی اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه‌ کسب‌ و کارها با حضور 20 سازمان از صنایع مختلف بخش جذاب گردهمایی نهم چارگون و مشتریانش است. این نمایشگاه، فرصتی برای تعامل و هم‌افزایی بین این مجموعه‌ها و مدیران مدعو در گردهمایی خواهد بود.
 
در ادامه نیز با تدریس استادان برجسته و بنام حوزه‌های مختلف  آموزشی کارگاه‌های فنی در دو نوبت صبح و عصر برای ارایه تجربیات شاخص نرم‌افزارهای دیدگاه و همچنین موضوعات عمومی‌تر حوزه فناوری، تدارک دیده‌ شده‌اند.
 
وی گفت: نهمین گردهمایی سالانه چارگون امسال نیز با معرفی 10 سازمان برگزیده در حوزه کاربری کمی‌ و کیفی نرم‌افزارهای سازمانی دیدگاه، همراه خواهد بود.
 
رحمانی همچنین گفت: تقدیر از «سازمان‌های الکترونیکی برگزیده» در بهره‌برداری موثر از سیستم‌های اطلاعاتی دیدگاه با هدف برقراری تعامل دوسو‌یه‌، آگاهی‌رسانی و همراهی کامل کاربران دیدگاه در تمامی‌مراحل، طراحی و اجرا می‌شود.
 
مدیرعامل چارگون در خصوص فعالیت این شرکت گفت:  ما از حدود سال ۷۷ کار خودمان را شروع کردیم، تعداد مشتریان، کاربران و سازمان‌هایی که از «دیدگاه» استفاده می‌کردند تا به امروز روند رشد بسیار عالی و نمایی داشته است. امروز در شرایطی هستیم که بیش از ۱.۵ میلیون کاربر کار خود را با دیدگاه شروع می‌کنند. قریب به ۱۵۰۰ سازمان و شرکت‌های بزرگ دولتی و غیر دولتی از نرم‌افزار چارگون بهره می‌برند.
 
وی افزود: دیدگاه شامل ۴۴ ماژول نرم‌افزاری می‌شود و هر کدام حوزه خاصی را دنبال کرده که قرار است هرکدام از آن‌ها کمک کنند تا به اهداف‌مان برسیم. افتخار می‌کنیم به هر خیابانی در تهران می‌رویم، سازمان‌های گوناگونی هستند که ما کمک کردیم تا هر روزه فعالیت‌های خودشان را بهتر انجام دهند.
 
وی اضافه کرد: اولین حوزه‌ای که در گردهمایی امسال به آن پرداخته می‌شود، زیرساخت نرم‌افزارهای ماست که تمام ماژول‌ها بر اساس آن بیان شده و بسیار مهم است فناوری مدرن و رابط کاربری جذابی داشته باشد. معمولا زیرساخت‌ها هستند که نقاط قوت و متمایز شرکت‌های بزرگ و برجسته به حساب می‌آیند.
 
وی افزود: مرکز مدیریت ما روی فریم‌ورک جدیدمان که زاگرس است و در این گردهمایی رونمایی و عرضه می‌شود. ما در گردهمایی خودمان چیزی را معرفی می‌کنیم که به عینیت رسیده باشد و تمام موارد، آماده شده و به تجربه رسیده هستند.
 
وی همچنین گفت: تاکید امسال ما در این گردهمایی، ماجرای تجربه است. فکر می‌کنیم بعد از ۲۱ سال که کار می‌کنیم، افراد تنها نرم‌افزار خریداری نمی‌کنند، آن چیزی که اهمیت دارد این است که چارگون صاحب یک تجربه است و این مورد کمک می‌کند تا بهترین خودش را به آن سازمان ارایه دهد. امسال از تجربیات خودمان می‌گوییم و قرار است مشتریان در جریان بهترین آن‌ها قرار بگیرند.
 
رحمانی افزود: یکی از سرمایه‌گذاری‌های اصلی ما در بخش BPMS (راهکار مدیریت فرآیندها) است. مثلا در حوزه دارو تجربیات بسیار خوبی داریم که به شرکت‌های دارویی کمک بسیار زیادی می‌کنند زیرا اقلام تولیدی آن‌ها بسیار بالاست.
 
شاهین طبری، رییس هیات مدیره چارگون نیز در ادامه نشست گفت: امسال فضای قوی‌تر نمایشگاهی خواهیم داشت که ساعات آن نیز طولانی‌تر است. از سه یال موجود در نمایشگاه، دو یال بزرگ‌تر را در اختیار 16 شرکت استارتاپی و قدیمی‌ قرار می‌دهیم تا این گردهمایی که تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای B2B است، در اختیار آن‌ها قرار بگیرد.
 
وی افزود: ما کمپینی داشتیم با عنوان ۱۱ ایران که در آن علت نبود ۱۱درصد مردمی‌که به علت محدودیت‌های جسمی‌در کشور فعال نیستند، مورد سوال و بررسی قرار می‌گرفت. کار بسیار پرهزینه و پر دردسری بود که بتوانیم مسابقه و این کمپین را راه‌اندازی کنیم اما رویداد بسیار پر اثر و جذابی بود. همچنین همکاری سه ساله خودمان را هم با رعد ادامه دادیم که در الکامپ توان تک را اجرا کردیم.
 
وی در پاسخ به سوال آی‌تی‌من در خصوص برنامه‎های صادراتی شرکت چارگون، گفت: قطعا چارگون برای صادرات محصولات خود اهداف و برنامه‌های زیادی دارد که روی آن کار می‌کند. برای بازار عراق برنامه‎ریزی کردیم و جلسات متعددی در این رابطه برگزار شد، اما متاسفانه به نتیجه نرسید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.