تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

December 15, 2019
14:58 یکشنبه، 24ام آذرماه 1398
کد خبر: 106966

توانیتو مسابقه ویلچررانی برگزار می‌کند

توانیتو مسابقه ویلچررانی را با عنوان «توانیران» برگزار می‌کند. این رویداد به‌گونه‌ای طراحی شده که شرکت‌کننده‌های آن برای لحظاتی بتوانند خود را در شرایط یک فرد معلول قرار دهند.
 
به گزارش روابط عمومی اسنپ، وحید رجبلو که این روزها به چهره شاخص جامعه معلولان تبدیل شده و به او لقب استیون هاوکینگ ایران را داده‌اند از برگزاری یک رویداد ویلچررانی خبر می‌دهد.
 
رجبلو، مدیرعامل استارتاپ توانیتو، درباره انگیزه طراحی این رویداد گفت: «هدف ما از برگزاری این مسابقه ویلچرانی بین افراد بدون معلولیت و دارای معلولیت این است که فرهنگ سالم‌سالاری را به چالش بکشیم. در این مسابقه هفت‌تیم پنج‌نفره به نام‌های خبریتو (از خبرنگاران بنام)، پهلوانیتو (از مدیران استارتاپ‌ها)، اکسیژنیتو (از چهره‌های ورزشی)، توانیتو (از اعضای توانیتو)، اسنپیتو (از مدیران جوان اسنپ)، فودیتو (از مدیران اسنپ‌فود)، تریپیتو (از مدیران اسنپ‌تریپ) با حضور یک فرد معلول در هر تیم به رقابت می‌پردازند».
 
در این رویداد، افراد دارای معلولیت جسمی و حرکتی در کنار افراد بدون معلولیت که از بین خبرنگاران نام‌آشنا و چهره‌های سرشناس استارتاپی انتخاب شده‌اند در یک رقابت چندوجهی شرکت خواهند کرد تا تجربه‌ای کوتاه از برداشتن مرز بین جهان معلولان و افراد سالم را به نمایش بگذارند. رویداد «توانیران» با شعار «با چرخش چرخ ویلچر من جهان به گردش درمی‌آید» ۲۸ آذر در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.