اپراتورها

اینترنت و شبکه

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

December 17, 2019
16:46 سه شنبه، 26ام آذرماه 1398
کد خبر: 107061

همزمانی نمایشگاه هفته پژوهش با تلکام پلاس پل ارتباطی بین دانش و صنعت را قدرت می بخشد

2_1.jpeg
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه بازدید از نمایشگاه بیستم هفته پژوهش،‌ با اشاره به همزمانی این رویداد علمی با نمایشگاه تلکام پلاس گفت: این همزمانی به تقویت پل ارتباطی بین دانش و صنعت کمک خوبی می کند.
 
 وحید یزدانیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته پژوهش که صبح امروز (سه شنبه ۲۶ آذر) آغاز شد،‌ اظهار کرد:‌امسال همزمانی نمایشگاه هفته پژوهش و تلکام پلاس اتفاق جالبی را رقم زد زیرا تلکام پلاس،‌ ماهیت صنعتی و نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور ماهیت علمی و پژوهشی دارد و این مساله می تواند به پل ارتباطی بین دانش و صنعت تبدیل شود.
 
وی ادامه داد: در حقیقت اگر بتوان از این ظرفیت استفاده کرد،‌ارتباط بهتری بین بخش دانشگاهی و صنعتی برقرار می شود و جایگاه رویدادهای نمایشگاهی در این قسمت می تواند در قالب یک تعامل بین فعالان بخش صنعت و دانش نمود پیدا کند.
 
یزدانیان خاطرنشان کرد: البته در حال حاضر وزنه نمایشگاه و حاضرین آن،‌ به سمت «عرضه» سنگینی می کند و بهتر است حضور افرادی با ماهیت «تقاضا» در این نمایشگاه بیشتر شود.
 
رئیس پژوهشگاه ICT گفت: با بازدیدی که از این دوره از نمایشگاه هفته پژوهش داشتیم به نظر می رسد، پژوهش ها باید بر مبنای محصول محور ارائه شوند و نگاه صرف پژوهشی به آنها کم شود. در واقع نمایشگاه هایی با این مضمون می تواند به این هدف رنگ و بوی عملیاتی شدن بدهد.
 
وی در خصوص بازدید مسئولان و اندیشمندان از غرفه پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دیدار با مسئولان ارشد علمی و پژوهشی در این نمایشگاه به ما کمک می کند تا به اولویت ها و چشم اندازهای آتی، ‌با ارزیابی بهتری دست یافته و بتوانیم در پیشبرد اهداف خود با سرعت بیشتری حرکت کنیم.
 
بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور به مدت ۴ روز از ۲۶ الی ۲۹ آذر ساعت ۹ الی ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی میزبان علاقمندان حوزه علمی و پژوهشی است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.