اپراتورها

تلفن همراه

December 19, 2019
11:55 پنجشنبه، 28ام آذرماه 1398
کد خبر: 107118

ارائه سرویس ویژه VPN/MPLS شرکت مخابرات ایران در تلکام پلاس ۲۰۱۹

شرکت مخابرات ایران با ارائه سرویس MPLS با امکانات فراوان برای مشتریان تجاری و عمده در بیستمین نمایشگاه بین المللی مخابرات و راه حل های نوآورانه (تلکام پلاس) حضور یافته است.
 
 
در نمایشگاه تلکام پلاس، سرویس VPN/MPLS از مهم ترین سرویس های حوزه شبکه و مخابرات در بخش سازمانی ست که امسال به صورت ویژه در نمایشگاه تلکام پلاس در راستای اهداف سازمانی و B۲B به مشتریان ارائه می شود.
 
بر اساس این گزارش بسیاری از شبکه‌های مجازی و خصوصی مشترکینی مانند بانک‌ها، صندوق‌های اعتباری، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و شرکت‌های بزرگ از سرویس MPLS شرکت مخابرات ایران استفاده می کنند.
 
سرویس Multi Protocol Label Switching شبکه مجازی خصوصی امن برای مشترکانی همچون بانکها، موسسات مالی، ارگانها و سازمانهای دولتی، شرکتهای بزرگ ایجاد می کند که با بهره گیری از این سرویس، مشترکین سازمانی می توانند با استفاده از شبکه دیتای کشور بین نقاط مختلف شبکه، ارتباط مجازی و اختصاصی ایجاد کنند .
 
با استفاده از این سرویس مشترک می‌تواند بین ساختمان‌ها یک شبکه مجازی و اختصاصی روی شبکه دیتای کشور برای خود ایجاد ‌کند که غیر از کاربران آن شرکت یا سازمان، هیچ کاربر دیگری نمی‌تواند به شبکه آنها دسترسی داشته باشد.
 
 از خواص ذاتی MPLS تفکیک ترافیک یک سازمان از دیگر سازمانها توسط سرویس دهنده می باشد به طوریکه چندین مشترک می توانند از آدرس دهی خصوصی مشترک بدون نیاز به ترجمه این آدرس ها استفاده نمایند.
 
گفتنی است سرویس MPLSامکانات فراوانی برای ایجاد شبکه های مونیتورینگ ویدئویی بین مراکز کارگاهی و کارخانه های واقع در شهرستان ها با دفاتر مرکزی مستقر در تهران یا سایر شهرستان ها را برای تمام سازمان ها فراهم می کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.