رسانه‌های اجتماعی

December 23, 2019
11:10 دوشنبه، 2ام دیماه 1398
کد خبر: 107235

معرفی پردرآمدترین تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب

 
به تازگی فهرستی از پردرآمدترین تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب منتشر شده است که نشان می‌دهد تقریبا نیمی از آنها را گیمرهای حرفه‌ای تشکیل می‌دهند.
 
شبکه اجتماعی یوتیوب نخستین پلتفرم تولید و اشتراک گذاری ویدیوهای مختلف در جهان به شمار می‌رود که با جذب میلیون‌ها نفر کاربر و مخاطب در صدر پرطرفدارترین پلتفرم شبکه های اجتماعی جای گرفته است. یوتیوب همچنان نظر و توجه خیل عظیمی از تولیدکنندگان محتوا را که در حوزه های مختلف آموزشی، نقد و بررسی، تبلیغات محصولات و برندهای گوناگون، بازی و غیره فعالیت می کنند، به سمت و سوی خود جلب کرده است.
 
با نگاهی به فهرستی که در گزارش مجله فوربس آمده است، می‌توان دریافت که تقریبا نیمی از پردرآمدترین تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب به گیمرهای حرفه‌ای تعلق دارد.
 
در این فهرست نام، درآمد و حوزه فعالیت پردرآمدترین تولیدکنندگان محتوا در پلتفرم ویدیویی یوتیوب به ترتیب در فهرست زیر ذکر شده است:
 
۱. رایان کاجی (Ryan Kaji) 
 
این تولیدکننده محتوا در یوتیوب به معرفی و بررسی تخصصی اسباب بازی و انواع پوشاک از برندهای مختلف می پردازد و طرفداران و دنبال کنندگان بسیاری را به سمت و سوی خود جذب کرده است.
 
میزان درآمد از تولید محتوا در یوتیوب: ۲۶ میلیون دلار
 
۲. دود پرفکت (Dude Perfect) 
 
وی با حرکات خاص ورزشی و بازی‌های مختلف و ثبت رکوردهای گینس، ویدیوهای مختلفی را برای کاربران و علاقمندان خود تولید و منتشر می کند.
 
میزان درآمد از تولید محتوا در یوتیوب : ۲۰ میلیون دلار
 
۳. آناستازیا رادزینسکایا (Anastasia Radzinskaya) 
 
کودکی ۵ ساله روسی که به ۷ زبان زنده دنیا با پدرش صحبت می کند  و ویدیوهای مختلف از بازی های خود را در این پلتفرم به اشتراک می گذارد.
 
میزان درآمد از تولید محتوا در یوتیوب : ۱۸ میلیون دلار
 
۴. رت اند لینک (Rhett and Link)
 
دو نفر از افراد مشهور و محبوب در یوتیوب که رت مک لافلین و لینک نیل نام دارند، روزانه ویدیوهای جذابی را تولید و منتشر می کنند که در آن با سلبریتی های مختلف آواز می‌خوانند، غذا می خورند ودرمورد مباحث مختلف به گفتگو می پردازند.
 
میزان درآمد از تولید محتوا در یوتیوب: ۱۷.۵ میلیون دلار
 
۵. جفری استار (Jeffery Star)
 
جفری استار که از خوانندگی در یوتیوب شروع کرد، حالا با تولید و انتشار ویدیوهای آموزشی میکاپ و آرایش (makeup tutorials) نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان را در این پلتفرم ویدیویی به سمت و سوی خود جلب کرده است.
 
میز ان درآمد از تولید محتوا در یوتیوب: ۱۷ میلیون دلار
 
۶. پریستون آرستمنت (Preston Arsement)‌
 
وی با تولید و انتشار ویدیوهای مربوط به بازی کال آف دیوتی (Call of Duty) به سرعت تبدیل به یکی از گیمرهای حرفه ای و معروف در جهان شد.
 
میزان درآمد از تولید محتوا در یوتیوب: ۱۴ میلیون دلار
 
۷. پی دی پی (PewDiePie)
 
وی نیز یکی دیگر از گیمرهای حرفه ای است که با به اشتراک گذاشتن بازی های آنلاین خود از طریق کنسول های بازی، طرفداران بسیاری پیدا کرد که البته مدتی است که اعلام کرده دیگر نمی خواهد در این پلتفرم محتوا تولید کند.
 
میزان درآمد از تولید محتوا در یوتیوب: ۱۳ میلیون دلار
 
۸. مارکیپلیر (Markiplier)
 
مارک فیش بک که نام مستعار خود را در یوتیوب Markiplier نهاده است، یکی دیگر از گیمرهای معروفی است که با جذب اسپانسرهای مختلف، به انتشار ویدیوهای مربوط به بازی های آنلاین و جذاب در میان کاربران می پردازد.
 
میزان درآمد از تولید محتوا در یوتیوب: ۱۳ میلیون دلار
 
۹. DanTDM
 
دانیل میدلتون که با نام مستعار DanTDM در یوتیوب فعالیت می کند، یک گیمر حرفه ای بازی فورت نایت است.
 
میزان درآمد از تولید محتوا در یوتیوب: ۱۲ میلیون دلار
 
۱۰. وانوس گیمینگ (VanossGaming)
 
ایوان فانگ با نام مستعار VanossGaming نیز به تولید و انتشار ویدیوهای مربوط به بازی Minecraft و GTA می پردازد.
 
میزان درآمد از تولید محتوا در یوتیوب: ۱۱.۵ میلیون دلار
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.