رسانه‌های اجتماعی

December 24, 2019
11:39 سه شنبه، 3ام دیماه 1398
کد خبر: 107287

توییتر: کاربران اندرویدی فعلا در امان هستند

 توییتر چند روز پیش در یک پست وبلاگی از وجود یک باگ امنیتی خطرناک خبر داد. در این اطلاعیه آمده که اپلیکیشن توییتر روی دیوایس‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید یک حفره امنیتی خطرناک دارد که به افراد امکان دسترسی به اطلاعات حساس و خصوصی کاربر را می‌دهد و حتی با وارد کردن یکسری کدهای مخرب امکان کنترل تمام بخش‌های پروفایل کاربر به هکرها داده می‌شود. توییتر می‌گوید مدرکی مبنی‌بر اینکه کسی توانسته با استفاده از این آسیب‌پذیری از کاربران سوءاستفاده کند وجود ندارد، اما شرکت تمام اقدامات لازم را برای پیشگیری از بروز هرگونه اتفاقی انجام داده است. ظاهرا کاربرانی که از نسخه خاصی از اپلیکیشن توییتر روی دیوایس‌های اندرویدی خود استفاده می‌کنند و در معرض آسیب‌پذیری این باگ امنیتی قرار دارند، از طرف توییتر اطلاع‌رسانی شده‌اند. البته مطمئن‌ترین راه ممکن برای این دسته از کاربران اندرویدی، به‌روزرسانی به جدیدترین نسخه اپلیکیشن توییتر است. لازم به ذکر است کاربران آی‌اواس از این باگ امنیتی توییتر در امان هستند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.