تجارت الکترونیک

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

گوشی

December 24, 2019
15:09 سه شنبه، 3ام دیماه 1398
کد خبر: 107302

رکوردشکنی هوآوی با فروش ۲۳۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند

 
 
هوآوی را می‌توان نمونه‌ای موفق از افزایش عملکرد در شرایط سخت دانست. در جدیدترین گزارش‌ها، مشخص شده که این شرکت توانسته علاوه بر رسیدن به آمارهای فروش سال گذشته، 230 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سراسر جهان را به فروش برساند. این عدد رشد فروش چشم‌گیری در حوزه گوشی‌های هوشمند در سال 2019 محسوب می‌شود.
 
پس از محدودیت‌هایی که در بهار برای هوآوی وضع شد، تصور می‌شد که این شرکت دچار ضرری هنگفت بشود و به مرور دچار افت در فروش محصولات شود. اما این شرکت با تصمیم‌های درست و مدیریت بهینه توانست به رشد خود ادامه دهد تا جایی که 64 روز مانده به پایان سال 2019، به صورت رسمی اعلام شد که میزان فروش محصولات هوآوی در حوزه گوشی‌های هوشمند به 200 میلیون دستگاه، برابر با کل آمار فروش سال 2018 رسیده است.
 
با این اوصاف می‌شد حدس زد که هوآوی سال 2019 را با آمار بهتری نسبت به سال گذشته به پایان برساند. بنا بر گزارش‌های منتشر شده ریچارد یو، مدیر عامل هوآوی در نشستی داخلی اعلام کرد که این شرکت آمار فروش 230 میلیون دستگاه را در روز 22 اکتبر گذرانده و تا به اینجای کار هوآوی رکورد قبلی خود را شکسته و به طور حتم فروش بسیار بهتری نسبت به سال گذشته را ثبت خواهد کرد.
 
 
اگر همین آمار 230 میلیون دستگاه را در نظر بگیریم، هوآوی حداقل رشدی 12 درصدی را نسبت به سال گذشته در سال 2019 به ثبت رسانده است و برای سال جاری باید هوآوی را در رتبه دوم فروش گوشی‌های هوشمند در جهان قرار دهیم؛ رتبه‌ای که بعید نیست با این سرعت رشد در آینده نزدیک به عدد «یک» برسد.
 
دورنمای هوآوی تکیه بر دانش و فناوری شرکت‌های تولید شده در کشور چین است و این شرکت در نظر دارد دستگاه‌هایی تولید کند که به صورت کامل در هر دو حوزه سخت‌افزار و نرم‌افزار وابستگی خود را به صفر برساند. با توجه به پیشرفت‌های اخیر در صنعت الکترونیک و ساخت تراشه، هوآوی این امکان را دارد که در سال 2020 تعداد بسیار زیادی از محصولات خود را به صورت 100 درصدی با قطعات تولید شده در داخل کشور خود بسازد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.