اپراتورها

تلفن همراه

December 25, 2019
16:27 چهارشنبه، 4ام دیماه 1398
کد خبر: 107346

صدری عنوان کرد: تقویت شفاف سازی و فضای رقابتی در مناقصات شرکت مخابرات ایران

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به الزامات قانونی برگزاری مناقصات در شرکت ، در بخشنامه ای به کلیه مخابرات مناطق کشور اعلام کرد :از این به بعد در تمام مناقصات شرایطی فراهم آمده تا در تقویت فضای رقابتی و مشارکت کلیه واجدین شرایط در معاملات، حداکثر شفافیت و تلاش به عمل آید.
 
 سید مجید صدری در این بخشنامه با تاکید بر مورد فوق ، حضور کلیه مناقصه گران در جلسات بازگشایی تمام پاکات و پیشنهادها را کاملا مجاز عنوان کرد و افزود : این امر در شرایط منتشر شده مناقصه ها در مخابرات های مناطق سراسر کشور به صورت روشن باید تصریح و اطلاع رسانی گردد.
 
وی همچنین افزود: محل و تاریخ بازگشایی پاکات و پیشنهادات اعم از فنی و قیمت نیز در شرایط حضور در مناقصه باید قید شود.
 
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران خاطر نشان کرد: از این به بعد در اقدامی مهم ، جلسه ی پرسش و پاسخ با مناقصه گران در تمام مناقصات به نحو مقتضی برگزار شده و نتایج جلسه و هرگونه تجدید نظر در اسناد و مهلت مقرر مناقصه، قبل از برگزاری آن به تمام شرکت کنندگان اطلاع رسانی خواهد شد.
 
صدری در راستای تشریح فضای رقابتی ایجاد شده در مناقصات و شفاف سازی بیشتر اضافه کرد : علاوه بر درج فراخوان و آگهی مناقصه که به روال معمول در جراید و وب سایت شرکت انجام می شود ، مشخصات تمام مناقصه های انجام شده در مخابرات ایران و تمام مخابرات های مناطق کشور باید به آگاهی نهادهای مرتبط با این حوزه برسد.
 
وی در تشریح بیشتر این نکته اظهار داشت : آگهی و فراخوان مناقصه ها در سراسر کشور باید در اختیار اتاق بازرگانی منطقه مربوطه ، سازمان نظام صنفی رایانه ای مناطق و همچنین سندیکای صنعت مخابرات ایران قرار گیرد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.