تلفن همراه

گوشی

December 27, 2019
11:48 جمعه، 6ام دیماه 1398
کد خبر: 107379

گوشی‌های میان رده از پرچمدارها جلو زدند

 
به تازگی فهرستی از پرفروش ترین گوشی‌های هوشمند در آخرین فصل از سال جاری میلادی منتشر شده است که نشان می‌دهد گوشی‌های میان رده جای پرچمداران را گرفتند.
 
به تازگی آمار و ارقام منتشر شده از میزان فروش گوشی های هوشمند نشان می‌دهد که گوشی‌های پرچمدار و گران قیمت دیگر جزو پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین محصولات از نگاه کاربران و بازارهای جهانی نیست و گوشی های میان رده با قیمت متناسب‌تر و مقرون به صرفه‌تر توانسته‌اند به خوبی جای آنها را بگیرند و رتبه‌های نخست فهرست رده‌بندی محبوب‌ترین گوشی‌های فروخته شده در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ میلادی را به خود اختصاص دهند.
 
طبق وب سایت phonearena، نمودار زیر پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند را در آخرین آمارهای منتشر شده را نشان می‌دهد:
 
 
بر اساس اطلاعات مندرج در نمودار بالا که توسط کارشناسان و محققان فعال در موسسه تحقیقاتی کانترپوینت جمع آوری، تهیه و منتشر شده است، آیفون ایکس آر اپل با اختصاص سه درصد از سهم بازارهای جهانی موفق شده است رتبه نخست این جدول را به خود اختصاص دهد.
 
سامسونگ گلکسی آ۱۰ و آ۵۰ نیز به ترتیب با اختصاص ۲.۶ درصد و ۱.۹ درصد از بازارهای جهانی در رتبه های دوم و سوم این فهرست جای گرفته‌اند.
 
اوپو آ۹ و آیفون ۱۱ اپل هر دو ۱.۶ درصد، اوپو آ۵ اس با ۱.۵ درصد، سامسونگ گلکسی آ۲۰ با ۱.۴ درصد، اوپو آ۵ با ۱.۳ درصد، شیائومی ردمی ۷آ با ۱.۲ درصد و هواوی پی۲۰ نیز با ۱.۱ درصد از بازارهای جهانی به ترتیب در جایگاه‌های چهارم تا دهم فهرست رده‌بندی پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ میلادی جا گرفته‌اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.