تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

December 31, 2019
12:19 سه شنبه، 10ام دیماه 1398
کد خبر: 107534

امکان افزودن فیلم به فهرست تماشای گوگل اضافه شد

نتایج جست‌وجوهای اینترنتی شما توسط گوگل اکنون می‌تواند شامل اضافه کردن فیلم‌ها و نمایش‌ها به فهرست تماشا باشد. پایگاه افشاگر «۹to۵Google» کشف کرده است که شرکت گوگل کارت جدیدی را برای صفحه نتایج جست‌وجو در تلفن همراه رو خواهد کرد که به کاربران امکان می‌دهد سریال‌های تلویزیونی و فیلم و نمایش‌ها را به «فهرست تماشا» اضافه کنند. اگر فیلم یا نمایش مورد نظر چیزی است که می‌توان در یوتیوب تماشا کرد، این کارت شامل دکمه «اکنون تماشا کنید» همراه با قیمت آن و پیوندی خواهد بود که مستقیما به صفحه آن منتقل می‌شود. در عین حال، اگر چیزی است که در سینماها در حال اکران است، با گزینه «دریافت بلیت» مواجه خواهید شد که شما را به صفحه اعلام سانس‌ها می‌برد.
همچنین هنگامی که عناوین را در فهرست تماشای خود قرار می‌دهید، به مجموعه‌ای اضافه می‌شود که شامل جلد هنری آنهاست. بنابراین می‌توانید هر زمان که به دنبال چیزی برای پخش کردن هستید به راحتی از طریق عکس، آن را بیابید. پایگاه «۹to۵Google» که یک پایگاه افشا‌کننده جزئیات برنامه‌ها و محصولات گوگل پیش از موعد است، می‌گوید این ویژگی روزهای اخیر اضافه شده است، اما ما هنوز به آن دسترسی نداریم. در حالی که پست‌های رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهند که برخی از کاربران به این ویژگی دست یافته‌اند. به‌نظر می‌رسد این ویژگی فقط از طریق تلفن‌همراه و در برنامه گوگل برای اندروید و iOS در وب موجود است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.