اپراتورها

تلفن همراه

January 1, 2020
10:56 چهارشنبه، 11ام دیماه 1398
کد خبر: 107557

همراه اول حامی تیم ملی امید شد

همراه اول بطور رسمی به عنوان حامی تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات زیر ۲۳سال آسیا معرفی شد.
 
 
 
با تفاهم صورت گرفته، همراه اول بصورت رسمی به عنوان حامی تیم ملی امید ایران در مسابقات فوتبال قهرمانی زیر ۲۳سال آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو تعیین شد.
همراه اول در اطلاعیه خود تصریح کرده است که به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران در راستای مسؤولیت اجتماعی و توجه ویژه به ورزش و جوانان حامی تیم ملی فوتبال امید در این رویداد مهم ورزشی شده است.
این اطلاعیه می افزاید: اپراتور اول در سالیان اخیر همواره حامی ورزش کشور بوده و در مقاطع مختلف از تیم های ملی فوتبال، والیبال، بوکس، تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس و … حمایت کرده است.
رقابت های فوتبال قهرمانی زیر ۲۳سال آسیا از هجدهم دی ماه سال جاری با حضور ۱۶ تیم به میزبانی تایلند برگزار می شود و سه تیم برتر سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را دریافت می کنند.
تیم فوتبال امید کشورمان امیدوار است با قرار گرفتن در بین سه تیم برتر آسیا، بعد از ۴۰سال راهی مسابقات المپیک شود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.