اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

January 1, 2020
16:27 چهارشنبه، 11ام دیماه 1398
کد خبر: 107583

عمیدی به عنوان رییس جدید موزه ارتباطات معرفی شد

 
 
امروز، طی مراسمی حسن عمیدی به عنوان مدیر جدید موزه ارتباطات معرفی و از خدمات علی اکبر نصر آبادی رییس سابق این موزه قدردانی شد.
 صبح امروز( چهارشنبه) حسن عمیدی با حضور محمدرضا کارگر مدیرکل موزه های میراث فرهنگی، امیر ناظمی رییس سازمان فناوری اطلاعات، غلامرضا خواجه‌سروی رییس موزه و کتابخانه ملک، احسان آقایی رییس موزه هنرهای معاصر تهران و سید جمال هادیان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات به عنوان رییس جدید این موزه معرفی شد .
ناظمی رییس سازمان فناوری اطلاعات دراین مراسم اظهار امیدواری کرد که رییس جدید موزه از ظرفیت های فناوری های نوین در معرفی موزه و جذب مخاطب استفاده کند.
همچنین سید ‌جمال هادیان رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات  با اشاره به رویکرد جدید در موزه پست گفت: با خلاقیتی که در عمیدی سراغ دارم موزه ارتباطات تبدیل به یکی از موزه های فعال و پیشروی کشور می شود.
در پایان این مراسم لوح قدردانی وزیر ارتباطات به رییس پیشین موزه تقدیم شد و حکم رییس جدید به عنوان معاون موزه و اماکن تاریخی مرکز روابط عمومی و رئیس  موزه با امضای رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عمیدی ابلاغ شد.
عمیدی از فعالان فرهنگی و هنری کشور بوده و بیش از 20 سال در معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رییس روابط عمومی سابقه کار دارد و از  شهریور امسال به عنوان مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات مشغول به کار بود.
بر اساس این گزارش، موزه ارتباطات یکی از بزرگترین موزه های کشور است که تاریخ ارتباطات را گردآوری کرده، این موزه با 16 هزار متر مربع زیربنا ظرفیت بزرگی برای خدمات موزه ای و فرهنگی، هنری دارد.
پس از انتخاب محمد جواد آذری جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات توجه وزارت ارتباطات به اماکن تاریخی و موزه ای بیشتر شده است به صورتی که ساختمان کلاه فرنگی به عنوان دفتر وزیر ارتباطات انتخاب شده است. فعال کردن موزه ارتباطات، احیا، مرمت و تغییر کاربری عمارت مستوفی الممالک برخی از مهمترین  تغییراتی است که با ورود وزیر جوان در این وزارتخانه اتفاق افتاده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.