رسانه‌های اجتماعی

January 6, 2020
14:43 دوشنبه، 16ام دیماه 1398
کد خبر: 107725

جهرمی: اقدام آمریکا در فشار به شرکت‌ها برای سانسور شهید سلیمانی، از سر بیچارگی و انفعال است

 
 
محمدجواد آذری جهرمی امروز همراه با خانواده در مراسم تشییع پیکر سپهبد حاج قاسم سلیمانی حضور پیدا کرد.
 
صبح امروز تمام مسؤولین کشوری همراه مردم در مراسم تشییع پیکر پاک سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت شرکت کردند. پیکر این سردار شهید نیمه شب گذشته پس از تشییع در  بغداد، کربلا، نجف اشرف و اهواز به مشهد مقدس رسید و پس از آن وارد تهران شد.
 
مراسم با شکوه تشییع پیکر شهید جبهه مقاومت هشت صبح امروز با حضور میلیونی مردم در تهران آغاز شد. وزیر ارتباطات همراه با همسر و فرزند خود در این مراسم حضور پیدا کرد.
 
او روز گذشته در گفت و گوی رادیویی در خصوص آمریکا و رفتار نامعقولی که از روی بی آبرویی انجام می‌دهد، گفت: اقدام آمریکا منفعلانه است، جریان انقلاب اسلامی در فضای مجازی در موضع قدرت است و اقدام دولت آمریکا در فشار به شرکت‌ها برای سانسور شهید سلیمانی، از سر بیچارگی و انفعال است. حضور جریان‌ساز مردم در شبکه‌های اجتماعی با سیل خروشان چند ده میلیون پستی، صدای تروریست بودن دولت آمریکا را در فضای مجازی طنین‌انداز کرده است.
 
آذری جهرمی افزود: آنها گمان می‌کنند با این اقدامات می‌توانند صدای حاج قاسم سلیمانی و صدای این حرکت و جنبش بزرگ را متوقف کنند، این اقدام ادامه دارد. همان‌طور که می‌بینید سراسر شبکه‌های اجتماعی بین‌المللی، مملو از اظهار ارادت و دل‌نوشته‌هایی در وصف حاج قاسم سلیمانی است و بی‌شک این حضور جریان‌سازی که مردم ایران، منطقه و جهان داشتند، ادامه خواهد داشت.
 
آذری جهرمی با منفعلانه خواندن اقدامات آمریکا عنوان داشت: ما در موازنه قدرت هستیم، برخی‌ها تلاش دارند رفتاری داشته باشند تا ما را در موضع ضعف نشان دهند اما اکنون ایران و انقلاب اسلامی به برکت خون شهید سلیمانی در شبکه‌های اجتماعی دنیا، یک بی‌آبرویی بزرگ را برای‌شان رقم زده است.
 
مراسم تشییع شهدای مقاومت از ساعت هشت صبح امروز – دوشنبه- با حضور جمع زیادی از مردم، رؤسای قوای سه گانه، مقامات، مسؤولان کشوری و لشکری با قرائت آیاتی از قرآن مجید و مداحی یکی از مداحان اهل بیت (ع) آغاز شد.
 
پس از اقامه نماز توسط مقام معظم رهبری، پیکر شهدای مقاومت از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی بر دستان مردم تشییع شد.
 
 سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸  نفر دیگر بامداد جمعه در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.
 
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.