تلفن همراه

گجت

January 7, 2020
11:35 سه شنبه، 17ام دیماه 1398
کد خبر: 107743

با CES2020/ محصولات جدید JBL برای رقابت با اپل ایرپاد رونمایی شدند

 
 
رویداد CES 2020 از راه رسید و همانطور که پیش‌بینی ‌می‌شد شاهد معرفی نسل جدیدی از ایربادهای وایرلس جدید برای رقابت با اپل ایرپاد بودیم. در همین رابطه، امروز شرکت JBL از محصول جدید خود تحت عنوان TUNE 220TWS پرده برداشت.
 
این ایرباد وایرلس در رنگ‌‌های مختلف تولید شده و قرار است با قیمت 100 دلار روانه بازار شوند. این ایرباد وایرلس از طراحی نسبتا مشابهی با اپل ایرپاد برخوردار است و ‌می‌تواند گزینه ارزان‌قیمتی برای طرفداران این دسته‌بندی از محصولات باشد.
 
در خصوص مشخصات سخت‌افزاری TUNE 220TWS نیز باید گفت که این محصول، از مشخصات قابل توجه و قابل رقابتی با دیگر نمونه‌‌های موجود بهره ‌می‌برد. به گفته JBL، این ایرباد قادر است با یک بار شارژ، حدود سه ساعت انرژی را در خود نگه دارد. البته با احتساب شارژی که کیس این ایرباد ‌می‌تواند به این محصول تزریق کند، این مدت زمان تا 16 ساعت ارتقا ‌می‌یابد.
 
اما متاسفانه، یکی از ویژگی‌‌هایی که جای خالی آن در TUNE 220TWS احساس ‌می‌شود، دستیار دیجیتالی مجازی است که در مدل‌‌های پیشرفته ایربادهای این شرکت وجود دارد.
 
جدای از TUNE 220TWS، شرکت JBL از مدل دیگری نیز تحت عنوان 300TWS پرده برداشت که از لحاظ مشخصات سخت‌افزاری و قابلیت‌‌های نرم‌افزاری، نسخه پیشرفته‌تری محسوب ‌می‌شود. این ایرباد از استاندارد IPX بهره ‌می‌برد که مقاومت بدنه آن در برابر نفوذ آب را تضمین ‌می‌کند.
 
 
 
از طرفی دیگر، این ایرباد وایرلس از دستیار دیجیتالی صوتی گوگل اسیستنت و آمازون الکسا نیز برخوردار است. یکی دیگر از قابلیت‌‌های 300TWS، ‌می‌توان به حالت TalkThru اشاره کرد که قادر است به صورت خودکار، صدای موسیقی در حال پخش را کم کند تا کاربر بتواند در حین مکالمه، صدای فردی را که با وی صحبت ‌می‌کند، به خوبی بشنود.
 
قابلیت دیگر AmbientAware نام دارد که بعد از فعال شدن، امکان شنیدن صداهای محیط پیرامون کاربر را برای وی فراهم ‌می‌کند. ویژگی مذکور ‌می‌تواند در موقعیت‌‌هایی همچون پیاده‌روی و یا دوچرخه‌سواری مفید واقع شودو.
 
شرکت JBL قیمت این محصول را 150 دلار تعیین کرده و قرار است عرضه آن طی چند هفته آتی آغاز شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.