تلفن همراه

گوشی

January 10, 2020
12:42 جمعه، 20ام دیماه 1398
کد خبر: 107816

سامسونگ «گلکسی ایکس کاور پرو» مجهز به باتری جداشدنی معرفی شد

 
 
شرکت سامسونگ کاملا بی‌سروصدا عضو جدیدی تحت عنوان گلکسی ایکس کاور پرو (Galaxy XCover Pro) را به خانواده کهکشانی‌های خود اضافه کرد.
 
این گوشی جزو مدل‌های مقاوم و یا به اصطلاح جان‌سخت و نسخه ارتقایافته‌ای از گوشی ایکس کاور 4 به حساب می‌آید که در سال 2017 معرفی شد. برخلاف بسیاری از مدل‌های قبلی این خانواده، ایکس کاور پرو از طراحی امروزی و مدرن بهره می‌برد.
 
این گوشی به نمایشگر 6.3 اینچی LCD با نسبت ابعاد 20:9 مجهز شده و دوربین سلفی آن نیز در قسمت بالایی و سمت چپ نمایشگر تعبیه شده است. این نمایشگر به گونه‌ای طراحی شده که حتی می‌توان با دست خیس و یا با دستکش هم با آن کار کرد.
 
توان پردازشی گلکسی ایکس کاور پرو از طریق پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس 9611 تامین می‌شود. این چیپست، در کنار خود یک رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی  64 گیگابایتی را می‌بیند. یک باتری 4050 میلی‌آمپری مجهز به فناوری شارژ سریع 15 واتی، انرژی مورد نیاز برای روشن ماندن دستگاه را به رگ‌های این اسمارت فون تزریق می‌کند.
 
در قسمت پشتی بدنه گلکسی ایکس کاور پرو از دوربین دوگانه استفاده شده که یک سنسور 25 مگاپیکسلی واید و یک سنسور 8 مگاپیکسلی اولتراواید را در خود جای داده است. دوربین سلفی نیز نیز از سنسور 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد.
 
 
 
یکی دیگر از نکات جالب توجه و وجه تمایز گلکسی ایکس کاور پرو با دیگر گوشی‌های سامسونگ، باتری جداشدنی آن است. این گوشی همچنین از استاندارد IP68 و MIL-STD-810 بهره می‌برد که مقاومت بدنه را در برابر نفوذ آب و گردوغبار و همچنین ضربات و آسیب‌های احتمالی تضمین می‌کند.
 
دو دکمه قابل‌ برنامه‌ریزی نیز روی بدنه دستگاه تعبیه شده که کاربر می‌تواند از آن برای خاموش و روشن کردن نور فلش و یا ایجاد پیام متنی از طریق صدا استفاده کند. دکمه‌های تنظیم صدا و پاور نیز روی بدنه جای گرفته‌اند.
 
بار نرم‌افزاری گوشی را نیز اندروید 9 پای به دوش می‌کشد و قرار است در آینده بروزرسانی اندروید 10 برای آن عرضه شود. قیمت گلکسی ایکس کاور پرو حدود 556 دلار تعیین شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.