تلفن همراه

گوشی

January 11, 2020
16:14 شنبه، 21ام دیماه 1398
کد خبر: 107852

تاریخ رسمی عرضه گلکسی S10 Lite مشخص شد

 
 
 اواخر سال گذشته میلادی اطلاعاتی از نسخه میان رده پرچمدار گلکسی اس 10 منتشر شده بود و طراحی ظاهری آن نیز با انتشار رندرهایی لو رفته بود. حال به تازگی یک خرده فروشی آنلاین اعلام کرده است که گلکسی اس 10 لایت را در تاریخ 23 ژانویه برابر با سوم بهمن ماه در بازار هند عرضه خواهد شد.
 
خرده فروشی آنلاین Flipkart که از هفته گذشته تبلیغات مربوط به نسخه اقتصادی گلکسی اس 10 را منتشر کرده، امروز اعلام کرد که این محصول در تاریخ 23 ژانویه در دسترس کاربران هندی قرار خواهد گرفت. در حال حاضر قیمت رسمی این محصول مشخص نیست، اما بر اساس شایعات منتشر شده، نسخه پایه این محصول با حافظه رم 6 گیگابایت و فضای ذخیره سازی داخلی 128 گیگابایت با قیمت 40000 روپیه برابر با 560 دلار عرضه خواهد شد.
 
در این بین منابع خبری مدعی شده‌اند که پرچمدار اقتصادی گلکسی نوت 10 لایت با حافظه رم 6 گیگابایت و فضای ذخیره سازی داخلی 128 گیگابایت با قیمت 506 دلار عرضه خواهد شد. در حال حاضر اخبار منتشر شده در خصوص قیمت گلکسی اس 10 لایت و نوت 10 لایت قابل تایید نیستند و باید منتظر عرضه رسمی آن‌ها در بازار باشیم.
 
در حال حاضر تصاویر رسمی گلکسی اس 10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت در وب‌سایت رسمی سامسونگ قرار گرفته‌اند. طراحی نهایی این دو محصول با رندرهای منتشر شده برای آن‌ها تفاوت چندانی ندارد. گلکسی اس 10 لایت به نسل جدید ماژول‌های دوربین سامسونگ مجهز شده است و از نظر فنی دوربین به کار رفته در آن هیچ تفاوتی با میان رده گلکسی A51 ندارد.
 
دوربین سه گانه این محصول به ترتیب به سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر Super Steady OIS، سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی و سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو مجهز شده است. سامسونگ برای دوربین سلفی این محصول از سنسور 32 مگاپیکسلی استفاده کرده است. در بخش سخت افزاری این محصول به تراشه اسنپ دراگون 855، حافظه رم 6/8 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی داخلی 128 گیگابایتی مجهز شده است و به طور کلی مشخصات فنی رده بالایی دارد.
 
این محصول به صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED با برش نقطه‌ای Infinity-O برای دوربین سلفی مجهز شده است. سامسونگ برای تامین انرژی این محصول از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع 25 واتی استفاده کرده است. این محصول به همراه اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.0 عرضه خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.