باندپهن

باندپهن ثابت

باندپهن سیار

January 13, 2020
16:39 دوشنبه، 23ام دیماه 1398
کد خبر: 107926

شبکه ارتباطات زیرساخت در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان عادی و پایدار است

 
 
در حال حاضر وضعیت ارتباطی مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان عادی است و شبکه ارتباطی زیرساخت کشور در این استان هیچ مشکلی ندارد .
 مرتضوی مدیر ارتباطات زیرساخت استان سیستان بلوچستان اعلام کرد: با تمهیداتی که صورت گرفته هیچ مشکلی در زمینه اختلال یا قطعی در شبکه های ارتباطی زیرساخت در مناطق سیل زده نداریم و با تلاش شبانه روزی همکاران فنی، ارتباطات زیر ساخت استان نرمال می باشد.
وی اضافه کرد : در پی وقوع سیل و طغیان رودخانه ،کابل های فیبر نوری زیرساخت استان در مسیر ارتباطی ایرانشهر –نیکشهر- چابهار و همچنین فیبر جاسک – لیردف در استان هرمزگان دچار قطعی شد و در شبکه اپراتورهای همراه و ثابت کشور در چابهار اختلال به وجود آمد که از همان لحظه وقوع بحران همکاران فنی به محل اعزام شدند . همچنین با هماهنگی صورت گرفته با اداره کل کنترل و هماهنگی و پایش مسیر پشتیبان ایجاد و مسیرهای ارتباطی مختل شده زیرساخت در چابهار نرمال شدند . از طرفی با تلاش همکاران فنی زیرساخت و مخابرات و رفع قطع فیبرنوری در مسیر های ایرانشهر- نیکشهر و نیکشهر- چابهار ارتباط شهرهای نیکشهر و قصرقند نرمال شد.
مدیر ارتباطات زیر ساخت استان سیستان بلوچستان توضیح داد : با هماهنگی صورت گرفته با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان دو لینک تجهیزات ماهواره VSAT از همان شب اول وقوع سیل به مناطق سیل زده در راستای پایداری شبکه ارسال شد.
مرتضوی در ادامه خاطرنشان کرد:با تمهیدات صورت گرفته علاوه بر اعزام گروه های فنی از مراکز ارتباطی شهرستان های ایرانشهر و چابهار دو تیم پشتیبانی هم از مرکز زاهدان در قالب تیم های فنی برای پشتیبانی و رفع مشکلات احتمالی به مناطق سیل زده اعزام شدند .
وی در پایان افزود: در همان ساعات ابتدایی وقوع سیل جلسه کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با حضور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ، مدیران مخابرات منطقه و همکاران فنی زیرساخت استان تشکیل و بصورت مستمر و لحظه به لحظه رفع خرابی ها و موانع ارتباطی پیگیری شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.