اپراتورها

بازار سرمایه

تلفن همراه

January 15, 2020
10:55 چهارشنبه، 25ام دیماه 1398
کد خبر: 107967

افزایش قیمت‌ها در بورس ؛ با تاثیر مثبت مخابرات ایران

روند رو به رشد شاخص بورس در ساعات ابتدایی معاملات امروز تندتر بود اما این روند به مرور کندتر شد و در نهایت شاخص کل این بازار در پایان معاملات امروز ۳۸۷۴ واحد رشد کرد. در بازار امروز بانک ملت، مخابرات ایران، ملی صنایع مس ایران، پتروشیمی نوری و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را داشت .
 
معاملات امروز بازار سرمایه درحالی به پایان رسید که در ساعت ابتدایی معامله، حجم تقاضای خوبی وجود داشت؛ به طوریکه شاخص کل تا ۳۹۸ هزار و ۹۲۰ واحد نیز صعود داشت اما در ادامه شاهد افزایش محسوس عرضه‌ها در کلیت بازار بودیم و در نهایت شاخص کل بورس امروز با ۳۸۷۴ واحد رشد در رقم ۳۹۵ هزار و ۹۱۲ واحد ایستاد و شاخص کل با معیار هم وزن نیز با ۱۶۶۴ واحد رشد به رقم ۱۲۰ هزار و ۵۸۹ واحد رسید.
 
معامله‌گران امروز ۵۹۴ هزار معامله به ارزش ۳۴ هزار و ۶۸۸ میلیارد ریال انجام دادند که نسبت به روز قبل با کاهش مواجه بود.
 
در بازار امروز بانک ملت، مخابرات ایران، ملی صنایع مس ایران، پتروشیمی نوری و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل صنایع پتروشیمی خلیج فارس و فولاد خراسان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را در بورس داشتند.
 
نمادهای پربیننده نیز شامل بانک‌های تجارت، ملت و اقتصاد نوین، ماشین سازی اراک، سایپا، فولاد مبارکه اصفهان و پالایش نفت اصفهان می‌شود.
 
 
 
روند صعودی فرابورس
 
 
فرابورس امروز نیز مانند روزهای گذشته همانند بورس صعودی بود و شاخص کل این بازار با ۴۹ واحد صعود رقم ۵۰۹۴ واحد را ثبت کرد.
 
امروز ۳۱۲ هزار معامله در فرابورس انجام شد که ۱۷ هزار و ۶۷ میلیارد ریال ارزش داشت که نسبت به روز گذشته افزایشی بود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.