اپراتورها

تلفن همراه

January 15, 2020
10:57 چهارشنبه، 25ام دیماه 1398
کد خبر: 107968

لوح اهتمام سومین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی به رایتل رسید

لوح اهتمام جایزه مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار بنگاه‌های اقتصادی، به پاس خدمات و مسئولیت‌پذیری رایتل، به این اپراتور تعلق گرفت.
 
یاسر رضاخواه با بیان این که شرکت متبوعش به عنوان یکی از زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حوزه مسئولیت‌های اجتماعی را به عنوان یکی از اولویت‌های خود تعریف کرده است تصریح کرد: ما در مجموعه رایتل به ذینفعان این نوید را می‌دهیم که از همین امروز با تشکیل ستاد راهبردی مسئولیت اجتماعی شرکتی، بیش از پیش به حل معضلات اجتماعی و زیست محیطی تحت یک استراتژی مسئولانه بپردازیم و به فضل خدا و با اتخاذ یک استراتژی مطلوب و با تکیه بر همکاری و همدلی همکاران، سال دیگر در همین رویداد، گزارش پایداری خود را ارائه خواهیم کرد.
 
مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل در ادامه اظهارات خود افزود: در دنیای امروز اپراتورهای موبایل نقش کلیدی دارند. یکی از مهمترین کارکردهای آنها در هنگام وقوع بلایای طبیعی و بحران است که مردم بتوانند با یکدیگر در تماس باشند اما در کنار این جنبه آشکار، ابعاد پنهانی‌تری نیز وجود دارد که امروزه در اپراتورهای بزرگ موبایل اعلام موجودیت کرده و چندی است در کشور ما نیز به آن توجه شده است.
 
وی به برخی خدمات اپراتورها به هنگام بلایای طبیعی و نقش موثر آنها در پیشگیری از این اتفاقات اشاره کرد و افزود: آتش سوزی جنگل‌ها یکی از بحران‌هایی است که نه تنها کشور ما، بلکه نیمی از جهان را به خود مشغول کرده است. این درحالی است که با استفاده از شبکه‌های اطلاعاتی و شبکه‌های موبایل و قرار دادن سنسورها در جنگل‌ها می‌توانیم اطلاعات میزان رطوبت، دما و اطلاعات مختلف را دریافت و مانع از بروز بحران در این مناطق شویم.
 
وی با تاکید بر لزوم حفاظت از محیط زیست گفت: این درست نیست که ما در دفتر کارمان بنشینیم و انتظار داشته باشیم تا همه مسائل و مشکلات از جمله موضوع کربن، ذرات و غبار، بیکاری، رفاه، کمبود آب، تغذیه و معضل کودکان کار و مسائلی از این دست به خودی خود حل شوند؛ باید دست به کار شده و از مفهوم مسئولیت اجتماعی شرکتی بهره‌برداری کنیم.
 
در دنیای امروز کسب و کار، دیگر مسئولیت اجتماعی یک شرکت جدا از دیگر فرایندهای آن شرکت نیست.
 
رضاخواه افزود: اگر بخواهم درباره نفوذ این مفهوم در دنیای فناوری اطلاعات سخن بگوییم، همین بس که غول‌های بزرگ آی‌تی و ارتباطات ضمن انتشار سالانه گزارش مسئولیت اجتماعی شرکتی و افشای آن، از چشم‌انداز تا ارتباط مشتریان را با این مفهوم مزین و اثر بخشی آنرا شاهد هستند.
 
وی گفت: گوگل، اورنج، سیسکو و شرکت‌هایی از این دست همواره با اجرای کمپین‌های مسئولانه با توسعه بازارهای خود بر اعتبار نام خود می‌افزایند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.