تلفن همراه

گوشی

January 16, 2020
12:06 پنجشنبه، 26ام دیماه 1398
کد خبر: 108012

نگاهی به رندرهای لو رفته جدید «هواوی پی40»

کالبدی نسبتا تکراری با دروبین سلفی دوگانه
 
 
رندرهای لورفته جدید نشان می‌دهند که هواوی پی40 احتمال در پشت از سیستم دوربین سه‌گانه بهره می‌برد و از این حیث با نسخه فعلی یعنی پی30 پرو تفاوتی ندارد. البته در این رندرها یک سنسور به دوربین سلفی این گوشی اضافه شده است.
 
گفته می‌شود این رندرها از منابع صنعتی نزدیک به شرکت تولیدکننده گوشی‌های هواوی به‌دست آمده‌اند. در این تصاویر تمامی زوایای گوشی به خوبی دیده می‌شود و شباهت‌های زیادی بین این رندرها و شایعات منتشر شده اخیر وجود دارد.
 
اما نکته جالب در این رندرهای جدید به‌کارگیری دوربین سه‌گانه‌ای است که در شایعات گذشته هم به ان اشاره شده بود. اما با توجه به اینکه پی30 هم از دوربین سه‌گانه بهره می‌برد، انتظار می‌رفت هواوی تعداد سنسورهای دروبین این گوشی را افزایش دهد.
 
در قسمت جلویی گوشی و روی بریدگی نمایشگر اما دو سنسور دیده می‌شود. احتمال می‌رود که سنسور اول یک سسنور با روزولشن بالا باشد و دیگر سنسور برای تشخیص عمق در نظر گرفته شده باشد. وجود چنین سنسوری می‌تواند کیفیت تصاویر پرتره‌ای را که با دوربین سلفی ثبت می‌شوند ارتقا دهد.
 
یکی دیگر از بخش‌های قابل توجه در این رندرها، حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون است که در هواوی پی30 این جک وجود دارد.
 
 
 
در کل از لحاظ ظاهری شباهت‌های زیادی بین هواوی پی40 و پی30 پرو وجود دارد. اما کارشناسان احتمال می‌دهند که پی40 پرو در بخش سخت‌افزاری ارتقاء قابل توجهی نسبت به پی30 پرو داشته باشد که این ارتقا شامل افزایش کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین این گوشی نیز می‌شود.
 
از آنجایی که هواوی مارس امسال را به عنوان تاریخ رونمایی رسمی این گوشی اعلام کرده، احتمالا تا آن زمان تصاویر و اطلاعات بیشتری از این گوشی درز خواهد کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.