January 18, 2020
11:28 شنبه، 28ام دیماه 1398
کد خبر: 108055

«اوپو اف15» با نمایشگر 6.4 اینچی و دوربین چهارگانه معرفی شد

 
 
همانطور که انتظار می‌رفت شرکت اوپو از جدیدترین گوشی سری اف خود تحت عنوان اف 15 (F15) رونمایی کرد.؛ محصولی که شباهت زیادی به مدل A91 این شرکت دارد.
 
اوپو اف15 به نمایشگر 6.4 اینچی امولد فول اچ‌دی پلاس با نسبت ابعاد 20:9 مجهز و سنسور اثر انگشت آن نیز در زیر صفحه نمایش تعبیه شده است. اوپو از محافظ صفحه گوریلا گلس 5 نیز برای محافظت از نمایشگر گوشی در برابر ضربات و آسیب‌های احتمالی استفاده کرده است.
 
علاقمندان به عکس‌های سلفی می‌توانند به کمک دوربین 16 مگاپیکسلی این گوشی، عکس‌های باکیفیتی را ثبت کنند. و اما در قسمت پشتی بدنه، شاهد بکارگیری دوربینی چهارگانه هستیم که از سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی، سنسور 8 مگاپیکسلی اولتراواید، دو سنسور 2 مگاپیکسلی مونوکروم و عمق هستیم.
 
توان پردازشی اوپو اف15 از طریق چیپست هلیو پی70 شرکت مدیاتک تامین می‌شود که در کنار خود، یک رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی را می‌بیند. این امکان برای کاربران فراهم شده تا از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی، ظرفیت حافظه را ارتقا دهند.
 
از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به باتری 4000 میلی‌آمپری اشاره کرد که از فناوری شارژ سری 20 واتی VOOC 3.0 نیز پشتیبانی می‌کند. بار نرم افزاری این گوشی نیز به دوش اندورید 9 پای و رابط کاربری ColorOS 6.1 است.
 
و اما در خصوص قیمت اوپو اف15 نیز باید گفت که این اسمارت فون را می‌توان با پرداخت 282 دلار خریداری کرد. قرار است عرضه این گوشی از 24 ژانویه آغاز شود. این روزها گوشی اوپو در بازار گوشی‌های هوشمند، طرفداران بیشماری پیدا کرده‌اند و این شرکت چینی توانسته با عرضه گوشی‌هایی مقرون به صرفه، به چالشی بزرگ برای بازیگران اصلی این بازار تبدیل شود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.