تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

January 20, 2020
14:36 دوشنبه، 30ام دیماه 1398
کد خبر: 108136

مدیرعامل سامسونگ موبایل عوض شد

 
سامسونگ الکترونیکس Roh Tae-moon را به عنوان رییس جدید واحد موبایل جایگزین DJ Koh کرد تا به جوانترین مدیر این شرکت بدل شود.
 
Roh پنجاه و دو ساله از مهندسان کار کشته سامسونگ است و نسبت به ویژگی های موبایل حساسیت بسیاری زیادی دارد. به باور کارشناسان یکی از دلایل موفقیت برند گلکسی در سال های اخیر حساسیت و تلاش های Roh Tae-moon بوده است.
 
مدیرعامل جدید سامسونگ موبایل در سال ۱۹۹۷ به این شرکت پیوست و در فرایندهای تحقیق و توسعه گجت های این شرکت به ویژه موبایل نقشی کلیدی داشته است. از مهمترین دستاوردهای اقتصادی وی می توان به برون سپاری تولید گوشی ها اشاره کرد که با کاهش قیمت نهایی باعث شد این شرکت توان رقابت با هواوی در بازار را داشته باشد.
 
هرچند کمپانی کره ای هنوز عنوان تولید کننده شماره یک موبایل در دنیا را یدک می کشد اما در بازار میان رده و مدل های اقتصادی به سختی از سوی هواوی، شیائومی، اوپو و حتی برند نوکیا به چالش کشیده شده است. در نتیجه ماموریت اصلی Roh Tae-moon حضور پررنگ گوشی های گلکسی در بازارهای استراتژیک از جمله چین و هند و در کنار آن به سرانجام رساندن سری تاشوی گلکسی فولد خواهد بود.
 
عرضه نسخه اولیه گلکسی فولد با تاخیرهای پیاپی همراه بود و کار تا جایی پیش رفت که DJ Koh طی رویدادی رسانه ای تاکید کرد که او پیش از اینکه گلکسی فولد کاملا آماده شود، برای معرفی آن شتاب کرده است.
 
DJ Koh که هم در موفقیت موبایل های گلکسی نقشی کلیدی داشت کماکان سکان هدایت واحد ارتباطات موبایل و IT را در دست خواهد داشت. این واحد از کلیدی ترین زیر مجموعه های سامسونگ الکترونیکس است و روی بخش های موبایل و سخت افزار شبکه نظارت دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.