تلفن همراه

گوشی

January 20, 2020
16:16 دوشنبه، 30ام دیماه 1398
کد خبر: 108141

رندر دوربین گلکسی اس ۲۰ الترا با طراحی متفاوت فاش شد

گلکسی اس ۲۰ الترا احتمالا به قابلیتی مجهز خواهد شد که پیش از این در هیچ پرچمدار دیگری  شاهد آنها نبوده ایم.
 
تاکنون رندرهای زیادی از سری گلکسی اس ۲۰ منتشر شده اما افشاگری های جدید انتظارات قبلی را زیر سوال برده اند. یکی از مورد انتظارترین قابلیت های گلکسی اس ۲۰ به پیاده سازی سنسورهای متعدد در دوربین اصلی این سری مربوط می شود. بر اساس تصویری که Ishan Agarwal، از افشاگران دنیای فناوری در توییتر منتشر کرده گلکسی اس ۲۰ الترا به عنوان قدرتمندترین نسخه این خانواده از دوربینی با شمایل زیر بهره خواهد برد.
 
همانطور که می بینید ماژول این دوربین مستطیلی و دو رنگ است. در بخش داخلی و مشکی آن فلاش LED و سنسورهای ۱۰۸ مگاپیکسلی، ۱۲ مگاپیکسلی الترا واید و زمان پرواز ToF قرار گرفته اند. هرچند این پیکربندی تحسین برانگیز به نظر می رسد اما ستاره واقعی دوربین ۴۸ مگاپیکسلی تله فوتو پریسکوپی است که در بخش بیرونی و خاکستری رنگ ماژول جا خوش کرده است.
 
به گفته Agarwal این سنسور پریسکوپی توانایی زوم اپتیکال ۱۰ برابری و دیجیتال تا ۱۰۰ برابر را دارد و به همین خاطر در کنار آن عدد ۱۰۰ به صورتی برجسته نوشته شده است. در صورتی که این شایعات درست از آب درآید، شاهد کلاس جدیدی از دوربین ها در گوشی موبایل خواهیم بود چرا که تا کنون زوم اپتیکال به ۵ برابر محدود می شد.
 
 
 
صحت این طراحی توسط IceUniverse و MINU، طراح کره ای هم تایید شده که احتمال واقعی بودن آنرا تا حد زیادی افزایش می دهد.
 
در گلکسی اس ۲۰ و ۲۰ پلاس خبری از دوربین پریسکوپی نیست و در عوض شاهد ماژولی مرکب از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی، ۶۴ مگاپیکسلی تله فوتو با ۳ برابر زوم اپتیکال و ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض هستیم. البته در مدل پلاس یک حسگر زمان پرواز سه بعدی هم به این چیدمان اضافه می شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.