رسانه‌های اجتماعی

January 21, 2020
16:16 سه شنبه، 1ام بهمنماه 1398
کد خبر: 108173

وزیر ارتباطات: یک پروژه علمی بزرگ به یاد عزیزان «پرواز بی‌بازگشت» رقم می‌خورد

 
 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه اینستاگرام خود از انجام یک پروژه علمی بزرگ به یاد جانباختگان نخبه هواپیمای اوکراینی خبر داد.
 
محمدجواد آذری جهرمی روز سه‌شنبه با اشاره به دیدار خود با خانواده «محمد صالحه» از شهدای حادثه هواپیمای اوکراینی به نمایندگی از دولت نوشت: «پدر و مادرش کوهی از استقامت بودند، مادرش می‌گفت: «داغ محمد برایم بسیار سنگین بود، اما خبر شهادت سردار، برایم جانکاه‌تر بود.
پدرش هم می‌گفت: «پسرم قبل از نخبه بودن، بااخلاق بود، به داد و مشکلات برادران و خانواده‌اش می‌رسید، همه دوستش داشتند، مسئولین هم باید به داد مردم برسند، تا کسی جرات نگاه چپ کردن به کشور ما را نداشته باشد».
با نظر مساعد رئیس جمهور، امروز عصر با وزیر علوم و روسای دانشگاه شریف، تهران و امیرکبیر جلسه‌ مهمی داریم، تا با یاری همه‌ نخبگان این دانشگاه‌ها و به یاد و نام همه‌ عزیزان «پرواز بی‌بازگشت» یک کار بزرگ را در مسیر پیشرفت علمی ایران آغاز کنیم. بسم‌الله الرحمن الرحیم.»
 
به گزارش ایرنا، یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال با شماره پرواز ۷۵۲ با ۱۶۷ مسافر و ۹ خدمه پرواز که در ساعت ۶ و ۱۲ دقیقه صبح چهارشنبه ۱۸ دی ماه از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد کی‌یف پرواز خود را آغاز کرد پس از ۶ دقیقه پس از قطع ارتباط با بخش کنترل ترافیک در ساعت ۶ و ۱۸ دقیقه صبح در حوالی صبا شهر از توابع استان تهران سقوط کرد و همه سرنشینان آن جان باختند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.