تلفن همراه

سیستم‌عامل

گوشی

January 28, 2020
16:51 سه شنبه، 8ام بهمنماه 1398
کد خبر: 108362

پاسخ گوگل به مشکلات کاربران اندروید با هشتگ اختصاصی در توییتر

گوگل تصمیم دارد تا در توییتر به تمام سوالات مربوط به اندروید پاسخ دهد. غول سیلیکون ولی با اختصاص دادن یک هشتگ اختصاصی، قصد دارد تا دفترچه راهنمایی آنلاین از سوالات و مشکلات کاربران در توییتر ایجاد کند و حل مشکلات اندروید را تا حدود زیادی بهبود ببخشد.
 
تا پیش از این اگر در رابطه با اندروید سوالی داشتید، می‌توانستید به صورت مستقیم آن را در بخش پیام‌های خصوصی توییتر، از گوگل بپرسید. اکنون گوگل تصمیم گرفته تا همه چیز را عمومی‌تر و حتی ساده تر از قبل کند و از این پس تنها کافیست پس از مطرح کردن سوال خود، از هشتگ اختصاصی AndroidHelp# استفاده کنید.

گوگل می‌گوید در صورت استفاده از هشتگ فوق، پاسخ را از اکانت رسمی اندروید (Android@) دریافت خواهید کرد. همچنین این کمپانی گفته است که می توانید از هشتگ فوق استفاده کنید تا اکثر سوالات مربوط به اندروید که ممکن است داشته باشید را برطرف کنید. این سوالات می‌تواند شامل عیب‌یابی‌های عمومی، تشخیص هویت و تایید آن، دسترسی‌های مختلف و امنیت شود.
 
با این حال گوگل اعلام نکرده که چرا این روش پاسخگویی را به جای پیام‌های خصوصی در نظر گرفته است. می‌توان تصور کرد کاربرانی که برای حل مشکلات خود به توییتر آمده‌اند، می‌توانند با دنبال کردن این هشتگ، جواب سوال خود را پیدا کرده یا حتی مشکلاتی که در آینده برایشان پیش می‌آید را نیز برطرف کنند.
 
در اصل می‌توان این تصمیم گوگل را مانند تولید یک دفترچه راهنمای آنلاین برای اندروید در نظر گرفت که قطعا برای بسیاری از کاربران خبر خوبی خواهد بود. همچنین برای خود گوگل نیز مزیت‌های این روش بهتر از حالت قبلی است، زیرا از آن‌جایی که همه چیز رنگ و بویی عمومی به خود می‌گیرد، اسپمرها راحت‌تر شناسایی می‌ شوند. این هشتگ از هم اکنون در دسترس است و تمامی کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.