اپراتورها

تلفن همراه

February 5, 2020
11:05 چهارشنبه، 16ام بهمنماه 1398
کد خبر: 108537

باحمایت رایتل؛ برگزاری همایش بین‌المللی صندوق‌های سرمایه‌گذاری دی-هشت

 
همایش بین‌المللی صندوق‌های سرمایه‌گذاری دی-هشت (TIM 2020) با حضور رایتل برگزار شد.
 
دومین نشست صندوق‌های سرمایه‌گذاری دی-هشت (TIM 2020) توسط پارک فناوری پردیس در بهمن ماه سال جاری با حمایت و حضور رایتل برگزار شد.
 
مخاطبین این نشست، صندوق‌های سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر، انجل‌ها، شرکت‌های فناوری علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها، مراکز رشد و شتابدهی و کارآفرینان استارتاپی و نوآوارن حوزه‌های مختلف فناوری هستند.
 
شرکت خدمات ارتباطی رایتل نیز به عنوان شرکت ارایه‌دهنده خدمات نوین ارتباطی و همچنین حمایتگر از استارتاپ‌ها در این همایش شرکت کرد.
 
در این مراسم محمدامین خسروی، مدیر ارشد برند و ارتباطات رایتل به نمایندگی از این اپراتور به تشریح محور‌ها و چشم‌انداز این اپراتور پرداخت.
 
خسروی در صحبت‌هایش به رشد روزافزون رایتل طی ماه‌های اخیر و کسب رکوردهای جدید درآمدی ومصرفی این اپراتور اشاره کرد وافزود رایتل مانند دیگر اپراتورهای سوم در دنیا، چابکی را سرلوحه خود قرارداده است ودر شرایط سخت تحریم از همکاری با استارتاپ‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری پرمخاطره داخلی و بین‌المللی استقبال میکند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.