تلفن همراه

گوشی

February 6, 2020
12:41 پنجشنبه، 17ام بهمنماه 1398
کد خبر: 108586

نائب رئیس شیائومی قدرت بزرگ‌نمایی دوربین Mi 10 pro را به تصویر کشید

 
 
 
لو ویبینگ، مدیر کل برند ردمی و نائب رئیس شیائومی، روز گذشته تصویر ثبت شده توسط پرچم‌دار جدید این شرکت (می ۱۰ پرو) را در حالت بزر‌گ‌نمایی شده منتشر کرده تا قدرت و کیفیت بالای این محصول را به تصویر بکشد.
 
«در پکن برف می‌بارد، اما گوشی جدید عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت.» این متنی بود که لو ویبینگ به همراه تصاویر زیر منتشر کرد تا بزرگ‌نمایی خارق‌العاده دوربین پرچم‌داران جدید شیائومی را به تصویر بکشد. متاسفانه تصاویر در وضوح اصلی خود نیستند اما با این حال می‌توان عملکرد حیرت انگیز گوشی را در بزرگ‌نمایی مشاهده کرد. (برای مشاهده تصویر در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید)
 
 
اما خب سوالی که پیش می‌آید این است که کدام گوشی جدید؟ تا جایی که می‌دانیم، شیائومی هیچ گوشی جدیدی ندارد که بتواند با چنین کیفیتی عکس برداری کند. مگر اینکه منظور آقای ویبینگ همان می ۱۰ یا می ۱۰ پرو باشد که قرار است با دوربین‌های بهبود یافته ۱۰۸ مگاپیکسلی، در تاریخ ۲۲ فوریه راهی بازار شوند. اینکه گوشی‌ها از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برند تا حدودی قطعی است، اما اینکه توانایی بزرگ‌نمایی آن‌ها چقدر است مشخص نشده.
 
شاید مجددا شاهد بزرگ‌نمایی اپتیکال ۵ برابری باشیم. یعنی مشابیه آن چیزی که در می نوت ۱۰ دیدیم! اما خب اگر قرار باشد همان میزان بزرگ‌نمایی در می ۱۰ یا مدل پرو نیز وجود داشته باشد، با می نوت ۱۰ نیز می‌توان چنین عکس‌هایی ثبت کرد! پس جای تعریفی وجود ندارد! نکته‌ای که وجود دارد اما، احتمال پشتیبانی می ۱۰ پرو از دوربینی با بزرگ‌نمایی بیشتر از ۵ برابر است! البته این را هم باید در حد یک شایعه در نظر گرفت چون هیچ اطلاع موثقی در رابطه با جزئیات دوربین این محصولات منتشر نشده.
 
گوشی جدید دیگر این شرکت ردمی K30 پرو نام دارد که گفته می‌شود از دوربینی مشابه دوربین ردمی K30 بهره می‌برد؛ از آن جایی که ردمی K30 از سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد، بعید به نظر می‌رسد منظور لو ویبینگ این گوشی بوده باشد! چون حتی از دوربین تله‌فوتو نیز بهره نمی‌برد!
 
شیائومی قرار است در تاریخ ۱۴ فوریه (جمعه هفته آینده مورخ ۲۵ بهمن)، از گوشی‌های می ۱۰ و می ۱۰ پرو رونمایی کند. همچنین گوشی ردمی K30 پرو نیز به احتمال فراوان در همین ماه معرفی می‌شود. با توجه به شناختی که از شیائومی داریم، مسلما تا هفته آینده در مورد گوشی‌های مورد انتظار این شرکت خبرهای بیشتری نیز دریافت خواهیم کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.