تلفن همراه

گوشی

February 7, 2020
12:55 جمعه، 18ام بهمنماه 1398
کد خبر: 108608

ریلمی C3 رسما معرفی شد

 
 
 پیش از این که از مشخصات و قیمت خیلی تعجب زده بشوید بد نیست یادآوری کنم که یک ماه پیش ریلمی سی ۲ اس (Realme C2s) با مدیاتک Helio P22 به قیمت فقط ۴۳ دلار رسما معرفی شد. این نشان می دهد که ریلمی به واقع می خواهید پایین‌ترین قیمت ممکن برای موبایل را ارایه کند. امشب هم ریلمی سی ۳ (Realme C3) با مدیاتک هلیو جی ۷۰ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری به قیمت ۱۰۰ رسما معرفی شد. در واقع این اولین موبایل با چیپست تازه معرفی شده Helio G70 از مدیاتک است.
 
ریلمی C3 مجهز به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزلوشن HD+ با حاشیه‌هایی بسیار کم است. ناچ قطره طور پذیرای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دستگاه می‌باشد. در قاب پشتی گوشی هم دو دوربین، یکی با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.8 مجهز به فوکوس خودکار با تشخیص فاز و دیگری 2 مگاپیکسلی با f/2.4 برای تشخیص عمق در قسمت بالا، سمت چپ جای گرفته‌اند.
 
همانطور که گفتیم چیپست این گوشی چیپست Helio G70 مدیاتک است که می‌توان گفت نسخه تضعیف شده Helio G90 می‌باشد. اما در مقایسه با Helio P22 که در گوشی Realme C2 جای گرفته بود، ارتقای چشمگیری داشته است. این تراشه با 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش همراه شده است. برای C3 یک شیار با سه جایگاه در نظر گرفته شده است تا در صورت نیاز به استفاده از کارت حافظه نگرانی از بابت سیم‌کارت دوم نداشته باشید.
 
ریلمی سی ۳ با نسخه جدید از رابط کاربری این شرکت که از ColorOS 7 بر روی اندروید ۱۰ طراحی شده به بازار عرضه خواهد شد. این اولین گوشی از ریلمی است که با رابط کاربری اختصاصی آنها در درون جعبه عرضه می‌شود. رابط کاربری جدید سیستم حفاظت اطلاعات شخصی را ارائه می‌دهد که به برنامه‌های شخص ثالث اجازه عمل بدون دسترسی به اطلاعات شخصی کاربر را می‌دهد. حالت صوتی Dual Mode هم اجازه پخش موسیقی به‌طور همزمان از طریق جک هدفون 3.5 میلیمتری و بلوتوث را می‌دهد.
 
گوشی اقتصادی جدید ریلمی دارای ابعاد 164.4x75x8.95 میلیمتر است و 195 گرم وزن دارد. البته این وزن بالا با باتری 5000 میلی آمپرساعتی آن قابل توجیه است. این گوشی با استفاده از ویژگی USB C دارای شارژ معکوس نیز می‌باشد، تا در صورت نیاز از طریق کابل microUSB مانند یک پاوربانک عمل کند. این گوشی با ظاهر جوان‌پسند خود تنها در دو رنگ قرمز (Blazing Red) و آبی (Frozen Blue) در دسترس می‌باشد. گفته شده که جنس بدنه آن ضد جذب اثر انگشت است و در برابر پاشش آب مقاوم می‌باشد. با این حال، اطلاعاتی درخصوص نوع گواهینامه رسمی این دستگاه منتشر نشده است.
 
ریلمی سی ۳ از تاریخ ۲۵ بهمن ۹۸ روانه بازار می شود. قسمت نسخه 3+32 گیگابایتی این دستگاه 100 دلار (90 یورو) و نسخه 4+64 گیگابایتی آن 110 دلار (100 یورو) می‌باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.